Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Koopje op ebay


Vespa-Viking

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Goe bezig Faes :) Alle onderdelen zullen origineel zijn, herbruikt en her-verzinkt, her-chromeerd, her-overtrokken, originele stukken opgestuurd vanuit engeland etc. etc. etc. .. Ik daag je uit om een originelere gerestaureerde Douglas te vinden. Geen enkel repro erop... tot op het 50-jarige wijzerplaatje van de speedo die ik vorige week heb gekregen vanuit Engeland...

Link naar reactie

tyrian,faes bedoelt waarschijnlijk het lakwerk he;alles mag dan origineel zijn,maar het lakwerk van uw prachtige douglas is wel niet meer de eerste originele lak.Voor sommige verzamelaars is dit een absolute verreiste.

Link naar reactie

tyrian,faes bedoelt waarschijnlijk het lakwerk he;alles mag dan origineel zijn,maar het lakwerk van uw prachtige douglas is wel niet meer de eerste originele lak.Voor sommige verzamelaars is dit een absolute verreiste.

Link naar reactie

maar die is wel in een supergoede en volledig complete staat!

Mooi he,Echt geweldig,zou haar gewoon kopen als ik Voetbaler,of Zanger zou zijn,,,hahaha

Greets...

Link naar reactie

tyrian, ik twijfel er geen moment aan dat je met een prachtige gerestaureerde Douglas Vespa gaat rondrijden. maar die is nu eenmaal niet meer origineel, niet de verf, niet de chromé,... en dat is nu net wat bij sommige scooters het verschil maakt!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...