Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Tool - Cable Puller


Joene

Aanbevolen berichten

je zal me vinden op de SC Primavera stand en als ik er al even niet ben , dan ben ik waarschijnlijk wel in de buurt :-) ja, en hoe ga ik jullie herkennen dan ?

trouwens in de mail die ik jullie heb gestuurd staat mijn GSM nummer indien nodig

Link naar reactie
  • 3 weken later...

haha@ erix ge moet natuurlijk wel een beetje inzicht hebben en wat handig zijn he ;-))))

ik heb de mijne dus gisteren voor de eerste keer gebruikt en ik moet zeggen handig ding

enkel heb ik er wel iets extra aan gedaan ik heb eerst het tonnetje(dat je vast zet op de kabel)over de kabel geschoven en dan nog eens een stukje afval gaine van een 5cm .omdat door de vorm van het schakelmechanisme waar het tonnetje in past het zonder die gaine niet goed gaat als je later de tang eraf neemt komt natuurlijk dit stukje gaine er ook terug af hé

grtz sidvespa

Link naar reactie

ik heb nog geen handleiding tegengekomen Erix, ze zat ook niet bij de bestelling

blijven oefenen hé ;-)

Link naar reactie

Ik heb de mijne ook trachten te gebruiken enkel spijtig dat we ook onze achterremkabel er niet mee kunnen aanspannen :( Deze is te dik en geraakt er niet tussen.

Voor de rest TOP ;) Nog is merci Jeroen !

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...