Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Problemen met LML moter 150 cc


Pieter1

Aanbevolen berichten

Bij voorbije extreme koude heb je een probleem als uw bougie niet wordt aangepast aan de extreme koude temperaturen dus gewoon een warmere bougie plaatsen en de problemen zijn meestal opgelost. Bij mijn zoon die met -8 dagelijks naar zijn school reed met zijn special 50 bij verandering van bougie geen problemen meer. Bij mijn sprint bij extreme koude ook niet op toeren komen en niet mooi draaien bij verandering door warmere bougie probleem ook opgelost. Voor NGK dus bij extreme koude 6 ipv 7. Dit jaar zijn de problemen gelukkig voorbij.

Bij hogere temperaturen niet vergeten om de bougie opnieuw te vervangen. Francis

Link naar reactie

Die koude bougie lijkt me raar als hij pas stil valt na 45 min.

Ik weet niet of het bij een vespa kan voorkomen, maar zou het gene 'vapor lock' kunnen zijn. Dus dat de benzineleiding warm wordt en ge geen aanvoer meer hebt doordat er dampbellen in de leiding staan.

't Is misschien ver gezocht. Maar volgens mij moet ge het gaan zoeken een de benzinetoevoer.

Link naar reactie

Ik heb er indertijd 850 euro, ongeplaatst, voor betaald.

Ongeveer 14 maanden geleden bij Classicscooter.

En dan zijt ge zeker dat ge een echte LML-blok hebt, want er zijn naar het schijnt blokjes te koop voor +/- 600 euro maar die zouden niet uit de LML-fabrieken komen (namaak dus).

Link naar reactie

Vandaag nog eens geprobeerd te starten. Start wel met choke open, maar als je gas geeft is het weer blaaaw...gedaan. Benzine loopt vlot in de carburator die ondertussen heel netjes is, sproeikoppen zijn proper,...dus het probleem zit dieper, denk ik :-(.

Link naar reactie

... dan zijn je oliekeerringen misschien al naar de haaien en zal je motor open moeten

"na 4000 km das wel snel, het lijkt wel een LML" ;-) stout grapje, mijn excuses

Link naar reactie

er zijn el wel van die 5-poorts geweest die een borrage kapot hadden op korte tijd,dus dat kan natuurlijk..

over de afkomst van uw blokje hoef je niet bang te zijn,die van de Sam zijn echte LML's.

Link naar reactie

yep,een oliekeerring in het nederlands :-))

Jan Classic vertelde me dat onlangs dat hij er wel zo enkele heeft gehad waar hij een oliekeerring heeft moeten in veranderen...dat is natuurlijk niet zeker dat DAT het probleem is hé..

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...