Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vrouwen op de vespa


wausje

Aanbevolen berichten

goeie avond heren

ik heb een vraag : wat is de beste manier om een vrouw op de vespa te leren rijden?

Mijn vriendin heeft nu mijn pk in beslag genomen, vanmiddag een helm geregeld

maar hoe leren ze het het snelst, heb haar nu maar met de pk weggestuurd

gr colm

Link naar reactie

ik heb een tijdje terug een automatica (pk50) gekocht voor mn vrindin, zodat ze al iets rijervaring heeft.

en ben vanplan hem tegen de zomer te verkopen en een V50 schakel te kopen voor haar, iets ouder dus :)

grtz

Link naar reactie

touche...khoop alleen nog da ge recht komt, tenzij deze vraag serieus bedoelt was. Dan moogde voor mijn part blijven liggen (voor de rest geen probleem met uw persoon hoor, voor er weer mensen zich aangevallen voelen... ;) ) .

Link naar reactie

Mijn vrouw heeft eerder wat schrik om mijn vespa iets aan te doen dan om te vallen of zo. Ze blijft er dus af al ben ik er van overtuigd dat ze het wel zou kunnen... Niet echt een onnozele vraag vinD ik (éh Bluevespa ;-) ) Een beetje bezorgdheid om de vrouwtjes kan geen kwaad. Er zijn wel ook 'venten' die meer 'sukkelen' dan vrouwen om ermee te rijden.

Link naar reactie

Zijn we hier niet aan het overdrijven? Het is maar een Vespa'ke, gene Harley van 1400cc! Iedereen die zijn/haar evenwicht kan houden op een fiets, kan dat ook een een scooter. Als sommige vrouwen niet direct met gierende banden wegvliegen is dat misschien omdat ze voorzichtiger zijn. Wat een overbodig topic!

Link naar reactie
Je kan het of je kan het niet...het is net zoals leren fietsen toen je klein was.

Gij zijt dan ook een mieke (om het woord 'wijf' niet te moeten gebruiken, wat in deze context wel paste) met ballen he, en ge rijdt met momenten nog zotter als ik. Al hoop ik da ik u nooit van de stenen ga moeten schrapen...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...