Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vrouwen op de vespa


wausje

Aanbevolen berichten

seg wij vrouwen rijden mischien niet zo snel en gaan niet zo diep in onze bocht , maar dat wil niet zeggen dat wij niet met een vespa kunnen rijden he !

wel lief dat er iemand zich zorgen maakt over zijn vrouwtje , maar als je haar gewoon uitleg geeft over hoe te schakelen , en je laat haar rustig op haar eigen tempo beginnen , dan zal je zien dat ze snel klaar is om mee met de rest van het verkeer te rijden .

groetjes kathy

Link naar reactie

Ik was, een hele tijd terug, van plan om een nieuwe vespa te kopen (model LX)

Toen ik het vertelde aan een vriend zei hij dat de 'oudjes' leuker waren dan de 'nieuwtjes'

dus heb ik vorig jaar een les vespa-rijden bij hem gevolgd.

daarvoor had ik geen rijervaring op een vespa of gelijkaardig,

dus kreeg ik een PK50 in mijn handen geduwd,

Schakelen vergde 10min om het onder de knie te krijgen, maar erna ging het wel vlot,

ik mocht de PK voor een paar dagen lenen om te oefenen,

Hoeveel sms'jes dat ik toen heb gekregen met de vraag of het wel ging en of ik me nog geen pijn had gedaan zijn niet op 2 handen te tellen.

maar hij heeft zijn 'sjoeke' pas na 6 maanden teruggekregen, ik had de microbe fameus te pakken.

Hij heeft in de zomer mogen fietsen ipv vesparijden

Dus je moet niet al te veel schrik hebben, we kunnen het heus wel.

En ik heb net een eigen PX125 gekocht.

Groetjes

YY

Link naar reactie

wa een gezever...precies of scooters en moto's zijn alleen gemaakt voor mannen...ik ken een vrouwke met ne gsx750 en ik kan u zweren dat ge al een stukske moet kunnen rijden om da madammeke bij te houden...op circuit wel te verstaan nie dat ze het op de openbare weg minder zou doen maar ja er is nu eenmaal een verkeerswet die je min of meer moet respecteren.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Waarom zoveel ophef wat betreft een vrouw op een vespa!!!

Bij onze vespa ritjes is zowat de helft vrouw...en die rijden namelijk allemaal zelf 125 of 150cc.

Super toch!!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...