EriX Geplaatst: 10 januari 2010 Delen Geplaatst: 10 januari 2010 De wielbasis is iets langer dan bij de 2takt LML en het gewicht van de scooter is zwaarder. Dus: betere wegligging! Informatie van een mecanicien van Legendsbike gekregen en die heeft er dus al mee gereden. Link naar reactie
alfredo Geplaatst: 11 januari 2010 Delen Geplaatst: 11 januari 2010 waar vind je de technische specificaties? verbruik, snelheid, enz... Link naar reactie
frutsab Geplaatst: 11 januari 2010 Delen Geplaatst: 11 januari 2010 @tyrian is vermoedelijk MP3 (what's in a name) die je bedoelt - 'k heb er vorig jaar in italiƫ mee gereden - doet raar aan in den beginne maar is na korte tijd gewenning wel tof om mee te rijden grts frutsab Link naar reactie
EriX Geplaatst: 11 januari 2010 Delen Geplaatst: 11 januari 2010 In a drag race the 4T beats not only this strangled catalysed 2T but also a 'derestricted' 2T fitted with an un-catalysed exhaust and jetted to suit. Cheers to the lads from Eddie Bullet for the drag race demo. There's supposed to be a 200cc model coming in the future. Link naar reactie
BartPK Geplaatst: 11 januari 2010 Delen Geplaatst: 11 januari 2010 mja nu nog wachten tot er genoeg verkocht zijn, alle kinderziektes eruit zijn en zien of ie op lange termijn 'even betrouwbaar is'... Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 15 januari 2010 Delen Geplaatst: 15 januari 2010 Spijtig da de 2 tact verdwijnt , tis een levensstijl nen 2 tact he Link naar reactie
Joene Geplaatst: 22 januari 2011 Delen Geplaatst: 22 januari 2011 vandaag uit goede bron vernomen dat LML: - een smallframe gaat ontwikkelen (PK-style) met automatische 4T motor (50cc en 125cc) - de 125cc en 150cc 4T handgeschakeld ook in injectieversie komt Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.