Ar Geplaatst: 6 november 2009 Delen Geplaatst: 6 november 2009 Het is zover!!! De "Px" zal nog langer blijven bestaan. http://www.motociclismo.it/edisport/moto/MotoCiclismoR2.nsf/gd/lml-italia-presenta-star-4t--lo-scooter-retro-ora-ha-il-motore-a-quattro-tempi-1-stella-a-quattro-tempi Link naar reactie
Joene Geplaatst: 6 november 2009 Delen Geplaatst: 6 november 2009 maar ook al voor Belgiƫ ? Link naar reactie
toon-77 Geplaatst: 6 november 2009 Delen Geplaatst: 6 november 2009 misschien moeten ze hun tekst dan toch eens nalezen, want volgens die tekst is de 250 meer dan de helft goedkoper dan de 125 ... Link naar reactie
Ph. Geplaatst: 7 november 2009 Delen Geplaatst: 7 november 2009 moet zijn: 2.860 euro chiavi in mano per la 125 e di 3.060 euro per la 150. of zie link http://www.modernvespa.com/forum/topic56353 Link naar reactie
silver px 125 Geplaatst: 8 november 2009 Delen Geplaatst: 8 november 2009 T'is nu aan Vespa om deze ook terug als px in te voeren. Link naar reactie
Ketje Geplaatst: 9 december 2009 Delen Geplaatst: 9 december 2009 Ik heb gisteren met de LML 125 4-takt gereden, best aangenaam...prijs = 2899 euro. Link naar reactie
kurt007 Geplaatst: 10 december 2009 Delen Geplaatst: 10 december 2009 Ik ben ook wel benieuwd naar de rijcapaciteit. Link naar reactie
Don Dimi Geplaatst: 11 december 2009 Delen Geplaatst: 11 december 2009 Misschien zal men bij piaggio spijt hebben om gestopt te zijn met de PX! Ik kan het niet helpen maar geen enkele moderne scooter komt maar in de buurt van het originele desing. Link naar reactie
fau 1967 Geplaatst: 17 december 2009 Delen Geplaatst: 17 december 2009 zoek een motorbloc voor px 200 Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 17 december 2009 Delen Geplaatst: 17 december 2009 Joh! Misschien een nieuw topic maken in 'Gevraagd'? Link naar reactie
B-MAN Geplaatst: 17 december 2009 Delen Geplaatst: 17 december 2009 Ik denk niet dat ze bij Piaggio spijt hebben. Hun recente modellen zijn bij de best verkopende op de markt... Link naar reactie
ex px Geplaatst: 17 december 2009 Delen Geplaatst: 17 december 2009 Zie op kapaza dat je ze hier in belgie al kan proefrijden. Verbruikcijfers zien er ook veelbelovend uit. Zou wel graag eens een proefritje doen. Link naar reactie
ex px Geplaatst: 17 december 2009 Delen Geplaatst: 17 december 2009 http://www.youtube.com/watch?v=maz5amn-R3E Er staan ook wat filmpjes op youtube... Link naar reactie
fajes Geplaatst: 17 december 2009 Delen Geplaatst: 17 december 2009 wat een kutgeluid! Link naar reactie
BartPK Geplaatst: 17 december 2009 Delen Geplaatst: 17 december 2009 ik ga volledig akkoord met Fajes, sounds like a broken Vibrator... Link naar reactie
Ronny Geplaatst: 17 december 2009 Delen Geplaatst: 17 december 2009 heb je die ook al in viertakt dan ? Link naar reactie
BartPK Geplaatst: 17 december 2009 Delen Geplaatst: 17 december 2009 bij classicscooter kunde hem zelfs al gaan testrijden(en hoewel het geluid me niet zozeer charmeert, wil ik der ook wel is mee rijde...) Link naar reactie
olivier_vespa Geplaatst: 18 december 2009 Delen Geplaatst: 18 december 2009 http://www.kapaza.be/Motoren/Vespa/23050539/LML_4t_salon_condities_van_15_12_tot_31_01.html Hier staat er al Ć©ne te koop op kapaza ! Grtz , Olivier ! Link naar reactie
silver px 125 Geplaatst: 31 december 2009 Delen Geplaatst: 31 december 2009 http://www.youtube.com/watch?v=K1lMIYcOCSg 4 takt en nog sneller ook!! Link naar reactie
silver px 125 Geplaatst: 31 december 2009 Delen Geplaatst: 31 december 2009 En met de koelsleuven in de bil,prachtig!! Link naar reactie
Twostroke Geplaatst: 9 januari 2010 Delen Geplaatst: 9 januari 2010 Sneller, zuiniger, milieuvriendelijker ... maar toch, geef mij maar mn stinkbak van een 2takt LML'ke Link naar reactie
Sphinx Geplaatst: 9 januari 2010 Delen Geplaatst: 9 januari 2010 Amai als je gas geeft klinkt het als een grasmaaier! Link naar reactie
Bartolino Geplaatst: 9 januari 2010 Delen Geplaatst: 9 januari 2010 Heeft er ondertussen al iemand mee gereden? Is de 4-takt niet een stuk zwaarder dan de 2-takt, en merkt ge dat tijdens het rijden? Alleszins een goede evolutie. Nu nog een elektrische en we kunnen er tegen voor een paar jaar. Link naar reactie
Tyrian Geplaatst: 9 januari 2010 Delen Geplaatst: 9 januari 2010 Bij Staar hebben ze dieje driewieler van Piaggio, weet niet welke naam die heeft...die is al hybride.Je kan of electrisch of brandstof of beide samen, etc... Link naar reactie
Didier Wesp Geplaatst: 9 januari 2010 Delen Geplaatst: 9 januari 2010 Heeft er ondertussen al iemand mee gereden? Is de 4-takt niet een stuk zwaarder dan de 2-takt, en merkt ge dat tijdens het rijden?Alleszins een goede evolutie. Nu nog een elektrische en we kunnen er tegen voor een paar jaar. k heb er nog niet mee gereden wel al hem horen bollen en moe zegge da het een heel zacht geluidje is, en je er zeer weinig uitlaatgas van hebt, hij stond nlk binnen toen je rook of zag er nauwelijks rook.. grtz Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.