Ga naar inhoud
Vespaforum.be

11-11-2009: Klaprozenrit


VC Leieland

Aanbevolen berichten

om nog even terug naar de topic te gaan ;) ik zal natuurlijk aanwezig zijn. (niet te missen ride out)

gr nico

Link naar reactie

en als ik de vele mooie stopplaatsen of haltes bekijk op www.vcleieland.be zal het me zeker interesseren,dan nog zwijgen over de rit zelf.

Vorig jaar was het tiptop en zeker met zo een gids als pieter (frontman van de rit)

Alles wat met de WO te maken heeft,laat maar komen.

Voor degene die willen meerijden met ons,bij mij thuis verzamelen vanaf 9u15 voor omstreeks 9u45 te kunnen vertrekken richting kortrijk.

Vgr nico

Link naar reactie
Als ik niet ziek ben van mijn Mexicaanse griepvaccin, kom ik af !

Kan je er niet een paar meenemen, kwestie van het nuttige aan het aangename te koppelen. Alhoewel, als ge ene keer van Lievin zijn fles gedronken hebt, zijt ge veilig voor 10 jaar.:)

Als ik niet ziek val ben ik ook van de partij!

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Zeer mooie foto's !

Een zeer fijne rit, een goede organisatie, interessante aantekeningen door Pieter, mooi weer, goed gezelschap,...

ZEER GESLAAGD !

Wel jammer genoeg nog een "pletske" gedaan in het naar huis rijden. Aan 10-20 km/h een borduur willen oprijden, stuur omgeslagen en wesp en bestuurder op de tarmac. Krassen en stuur wat opzij gedraaid, manueel wat terug op de goede plek gedraaid. Er is voor alles een eerste keer.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...