Ga naar inhoud
Vespaforum.be

11-11-2009: Klaprozenrit


VC Leieland

Aanbevolen berichten

Prachtige rit met de nodige "diepgang". Eén van de laatste ritten van het seizoen maar wel één van de mooiste. Heel goede organisatie, lekkere croque monsieurs, hemelse godendrank, een lidkaart van VCG (en toebehoren), goed en mooi gezelschap, vééééééééééél oldies:),... Bedankt Pieter en VC LEIELAND!

@portrettentrekkers: prachtige foto's!

@David: hopelijk niet teveel morele en materiële schade! (voor 1 maal dat ik zonder kleerscheuren ben thuis geraakt:) ).

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Ik sluit mij aan bij de vorige reakties,een prachtige rit in een zeer mooie streek,prima weertje,lekker eten,een toffe babbel,weeral een paar vespavrienden leren kennen,vespaforumleden voor de eerste keer gezien in levende lijve,een grote pluim voor de organisatie van VC Leieland,weeral chapeau voor de wegkapiteins om alles in goede banen te leiden,kortom:Top!fotos volgen later.

grt Eric

Link naar reactie

mooi dagske,beetje fris, beetje nat, later op den dag veel schoon weer toch weer veel vermaak en kameraadschap.

hogerop in dit forum had ik nog maar net aangegeven dat de kans wel erg groot was met enen LML te voet terug naar huis te moeten en jahhh... ... net Gent voorbij ...langs de kant denkelijk koppeling uit mekaar geflikkerd.

mijn speciale dank naar Evarist welke is teruggedraait en komen kijken, uiteindelijk toch niks aan te doen onderweg, te voet verder en achtergelaten bij enen autohandelaar op den hof in de everstraat in st amands.

morgen maar weer met de garagist bellen en kijken wat we kunnen doen,... .. wordt vervolgt

Link naar reactie

@ Nero: Geen morele schade, materieel krassen op de zijbil achteraan en stuur dat wat gedraaid stond. Volgende week toch maar eens bij mijn dealer binnenrijden of alles nog OK en veilig is, direct ook nieuwe Pirelli's erop, de Sava's hebben 8200 km gedraaid en zijn aan vervanging toe.

@ Mgent: Die bollen gaan eraf ! ;-)

@Eddy: Jammer genoeg wel, het is in een fractie gebeurd, maar hopelijk stoot deze ezel zich geen twee keer...aan dezelfde borduur

PS: Schoon gerief van VC Gent (reclame maken mag eh)

Link naar reactie

Mercie aan VC Leieland voor alweer een mooie rit!

We waren al van 7u onderweg vanuit Leuven om dan, eens aangekomen, telefoon te krijgen dat een van ons z'n zoon van de trap gevallen was en met een gezwollen voet zat. Toen waren we nog met drie! Jammer dus!

De rit zelf was echt een aanrader. Ook tof dat er eens iets getoond word met een woordje uitleg ipv de gewoonlijke drink pauzes (al zijn die ook niet slecht natuurlijk). Goed gegeten en een prachtige streek gezien! Chapeau!

De terugrit hebben we via de autostrade gedaan, een eerste keer met mn lml'ke, toch even wennen :D Maar we zijn heelhuids thuis geraakt, de nodige stijfheid incluis!

Volgend jaar zeker welkom in Leuven eh mannen!

Foto's komen er aan zodra ik m'n kabelke kan vinden :D

Groeten

Benny

Vespa Club Leuven

Link naar reactie

Inderdaad Dietn, dat waren wij, drie musketiers van Leuven die toch het risico namen de terugrit aan te vatten via de autosnelweg. Kwestie van toch wat vroeger thuis te zijn hé.

Ook nog eens een dikke proficiat aan het ganse team, het was inderdaad een prachtig ritje, mooie heuvelachtig landschap, een gids " den Pieter dacht ik " die ons wat wist bij te brengen over W.O.I. 's Middags een lekkere lunch... toen zat één van de vrienden bijna zonder benzine en niets was jullie teveel om de route lichtjes aan te passen. Houden zo, jullie hebben een uitstekend team .

Een fijne dag dus met alweer wat nicknames waar we nu een gezicht kunnen opkleven...

Benny heeft al wat foto's geplaatst en je vindt er nog meer op onze website www.vespaclubleuven.be

Ook op het forum zelf onder de rubriek ritten " klaprozenrit " staan nog een pak foto's.

http://www.vespaclubleuven.be/forum/index.php?topic=246.msg3019#msg3019

Link naar reactie

Inderdaad weeral een pracht van een rit.

Pieter,chapeau voor uwen kennis van de WO1 en 2 ook volgens mij.

Prachtige uitleg en toch wel leerrijk.

Ook een dank aan de mannen van Gent en co die hielpen de baan af te zetten.

Mensen van het leuvense(chapeau),roeselaerse,oudenaarse,waalse en al diegene dak vergeet,bedankt om langs te komen om ons te vergezellen.

David,hopelijk valt de schade voor u en de vespa nog mee.

Op naar de volgende.

Vgr nico

Link naar reactie

Oostende en antwerpen nog vergeten dacht ik:)

Merci iedereen voor de positieve commentaar! Doet echt deugd en zie het nu al zitten om een versie 3 voor volgend jaar in elkaar te boksen. Al moet gezegd dat 50 vespa's zonder wegkapiteinen nooit was gelukt! Merci allemaal om te helpen! En aan al de rest, merci om af te komen en merci voor de goeie sfeer!

Ciao

Pieter

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...