stino Geplaatst: 30 september 2009 Delen Geplaatst: 30 september 2009 Ik weet dat het hier al een keertje ter sprake is gekomen maar ik vind het niet direct terug. staat de 'e' gewoon voor 'electronica' omdat er een batterij in zit? thx dudes! Link naar reactie
Gette Geplaatst: 30 september 2009 Delen Geplaatst: 30 september 2009 was dat niet van elektronische ontsteking? Link naar reactie
freebeemer Geplaatst: 30 september 2009 Delen Geplaatst: 30 september 2009 Ik dacht elektronische starter? Link naar reactie
Cult Geplaatst: 30 september 2009 Delen Geplaatst: 30 september 2009 elektronische starter al zeker niet want ik heb ne PX200E en das alleen ne kickstarter dus... Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 30 september 2009 Delen Geplaatst: 30 september 2009 Vanaf de PX125E werden de haakjes die de billen op zijn plek houden onder het zadel geïntegreerd, en werden de diameter van de stuurkolom en vooras vergroot. De 200 heette al P200E vanaf het moment dat ie uitkwam, de 125 heette eerst P125X. Link naar reactie
Speedracer Geplaatst: 30 september 2009 Delen Geplaatst: 30 september 2009 Vanaf de PX125E werden de haakjes die de billen op zijn plek houden onder het zadel geïntegreerd, en werden de diameter van de stuurkolom en vooras vergroot. De 200 heette al P200E vanaf het moment dat ie uitkwam, de 125 heette eerst P125X. De P200E werd van in't begin geleverd met electronische ontsteking (in navolging van de Rally 200 electronic) en de eerste P125X'en waren nog zonder electronische onsteking. de 'E' staat wel degelijk voor electronische onsteking... Link naar reactie
Pieter1 Geplaatst: 30 september 2009 Delen Geplaatst: 30 september 2009 sorry, verkeerd gelezen. Link naar reactie
kadé Geplaatst: 30 september 2009 Delen Geplaatst: 30 september 2009 hoezo elektronische ontsteking? wat is dan het verschil met een kickstarter; mijne heeft enkel kickstarter groeten K Link naar reactie
nero Geplaatst: 30 september 2009 Delen Geplaatst: 30 september 2009 Een electronische ontsteking werkt zonder vis-platinees, heeft dus niets te maken met het wel of niet electrisch kunnen starten. Het voordeel is dat, éénmaal ze juist staat, je de onsteking niet meer moet bijregelen (sleet) of vervangen, wat bij contactpunten wel het geval is. Groetjes, nero. Link naar reactie
stanman Geplaatst: 5 oktober 2009 Delen Geplaatst: 5 oktober 2009 Bij de "E" versie gaat de kickstart door middel van knopje elektronisch omlaag om alzo de motor te starten. Indien jou vespa dit knopje niet heeft, kan je nog altijd met de voet de kickstart een neerwaartse beweging laten te weeg brengen. Met andere woorden, die E heeft net zo min te maken met je kickstart als onderstaand boek. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.