Ga naar inhoud
Vespaforum.be

zin in een ritje.


ribbedebie

Aanbevolen berichten

Blijkbaar zijn er veel mensen reeds aan het werk. Want het was erg rustig vandaag op de baan. Via Evergem nog eens naar Waregem gereden niet in één rechte lijn maar links en rechts in en uit. De streek rond Nevele, Zulte, Meigem en Olsene is echt wel de moeite waard om eens af te rijden. Voor zij die moesten werken of liever vanachter de computer kijken hier zijn enkele foto’s..

87589925.jpg

32053277.jpg

24001004.jpg

26668303.jpg

66349369.jpg

56419912.jpg

24826676.jpg

28429946.jpg

19975230.jpg

91262598.jpg

85171003.jpg

12814181.jpg

43533057.jpg

45577384.jpg

71954088.jpg

65477658.jpg

Link naar reactie

@ allemaal.

Alvast bedankt voor jullie reacties. Iedereen is welkom als ik op verkenning ga. Al versta ik ook wel dat niet iedereen altijd tijd of zin heeft om eerst 90 km alleen te rijden dan een rondrit te maken en dan weer 90 km alleen terug te rijden.

@Frutsab

ik hoop dat de airco vandaag wel ging. In de regio Dendermonde heb ik nog niet gereden ik zal dat Ă©Ă©n van de volgende keren eens doen.

@Joene

als uw Lambretta af is en je wilt een klein testritje doen van een slordige 300 km. Dan weet je me wel te vinden hé.

@Eddy Jacobs

Ja het was echt genieten. Je komt volledig tot rust tijdens zo een rit. Maar dat weten jullie natuurlijk zelf ook al. Ik heb jullie verslag gezien van de Scheldeland route. En jullie moeten zeker niet onderdoen, Integendeel!

Link naar reactie
@Joene, als uw Lambretta af is en je wilt een klein testritje doen van een slordige 300 km. Dan weet je me wel te vinden hé.

300m zal je bedoelen...(dan liggen ze meestal in panne) :))))

Groetjes, nero.

tis over nen SS180 da ge 't hebt zeker?

Link naar reactie
@Joene als uw Lambretta af is en je wilt een klein testritje doen van een slordige 300 km. Dan weet je me wel te vinden hé.

zeker weten ! stuur me maar alvast je gsmnr via mail

Link naar reactie
300m zal je bedoelen...(dan liggen ze meestal in panne) :))))

hela-hela

wie had er toen ook weer panne in Gottechain en mocht met mijn GSM zijn vrouw verwittigen ? ;-)

Link naar reactie

Gotte-qui?

Da's idd de enige keer dat ik "echt" in panne gevallen ben. Alhoewel, had ik een ietsje meer licht gehad (en praktische kennis) was dit euvel ook op 5 minuutjes opgelost. En mijnen SS had er toen juist een ritje naar Oostenrijk opzitten.:)

Exuses genoeg dus...

Maar toch bedankt! :)

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...