Ga naar inhoud
Vespaforum.be

La belle et la bête!


nero

Aanbevolen berichten

Omdat ik de gelegenheid had om een duitse "supercar" te gaan bewonderen en een kleine fotoshoot :) te doen, hier een kleine impressie. Aan jullie om uit te maken wie wie is...

dsc9011az.jpg

wiesman002a.jpg

wiesman003a.jpg

wiesman004a.jpg

wiesman005a.jpg

Spijtig genoeg liet mijn fototoestel het plots afweten (toch een slachtoffer op de death run?).

Voor diegenen die zin hebben (en véél geld), dit weekend te zien in Knokke op de Lounge Avenue Welcome Day en als ge zegt dat ik u gestuurd heb zit er misschien wel een testritje in.

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Ondanks (of juist om) zijn prijs, kan deze auto mij ook niet boeien. Alleen zijn diep geronk klonk aanlokkelijk, maar mijn vesparonk(je) mag er ook wezen:). Een eventuele ruil zou ik zelf niet overwegen.

Voor de liefhebbers: dit is een Wiesman roadster waar er nu 4 rijden in Belgie. Er zouden hier ook nog 2 coupé's "rondtuffen". Kostprijs voor dit hebbeding: meer dan 150.000€. Hiervoor kan wel 't één en het ander aangepast worden volgens de smaak van de verkoper.

Voor er hier iemand op slechte gedachten komt, dit is een demowagen die mijn schoonbroer even mocht "lenen".

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Sorry om hier even nerdy te gaan corrigeren, maar de Wiesmann van de foto's is een MF3, wat dan inhoudt dat er een 3 liter "flat 6" M3 motor van de vorige reeks inzit. De autofreak in mij moet eerlijkheidshalve ook toegeven dat deze versie (en niet de nieuwe V8) toch in m'n top 10 van absoluut favoriete auto's valt... respect nero! :)

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...