Ga naar inhoud
Vespaforum.be

GTS 250 motormanagement & injection


croobrouck

Aanbevolen berichten

Het lampke van mijn motormanagement en injectie blijft branden van mijn vespa gts 250

Vespa is reeds binnen geweest bij de dealer en heeft aan de computer gehangen.

Maar niks abnormaal zeggen ze .

Ik maak er me toch ongerust over een lampje kan toch niet zomaar branden ?

Wat kan de oorzaak zijn ?

Heeft iemand hetzelfde probleem?

Link naar reactie

Naar wat ik opmaak uit uw tekst. Is uw scooter binnen geweest voor nazicht en hebben ze niks vonden. En brand het lampje nog steeds. Indien dit het geval is, vraag je toch raad aan een andere dealer zeker als hij nog in garantie is. Het komt zo over van, we vinden het niet dus moet je er maar mee leren leven, niet echt professioneel dus.

Link naar reactie

niet echt hetzelfde probleem maar bij mij blijft het lampje van de ruitenwisserproeiers branden

heeft hier ook al een paar keer voor aan de PC gehangen maar ze kunnen het niet vinden

het betreft een vespa TS van '75

even serieus: ik zou dat zoals Marckse bedoeld zo zeker niet laten en beslist een andere (betere) dealer contacteren; 2nd opinion en laten oplossen

Link naar reactie
MGent kan er precies niet mee lachen. Zijn reacties op andere topics zijn anders ook niet altijd opbouwend geweest. Eerder smalend! Verder geven zowel JOENE als MARCSKE raad al of niet met een knipoog. MGent kan misschien beter zijn hand eens op zijn hoofd leggen en kijken wie er onder zit!

Helaba, een beetje kalm hé! Ik ken weinig mensen die zich zo inzetten voor het vespagebeuren als Mark. Val hier de juiste personen aan (mij bvb) of zwijg anders.

Groetjes, nero.

Link naar reactie

@Erix,

Wat heeft dat er nu mee te maken??????

De laatste maanden is het hier erg aan het worden op het forum!

Je mag hier niks meer posten of er zijn van die pippo's(altijd dezelfde) die er direct negatieve commentaar op geven, waar de persoon die een vraag steld niet mee geholpen is!

Niet iedereen weet alles over vespa's en ik denk dat degene die hier altijd van die onnozele commentaar geven, in het begin ook niks wisten en misschien nog niks (alles) weten!

En mee iemand af te breken altijd zo een ;-) te zetten, ben je niet grappig!

Ik denk dat jullie je allemaal enorm graag moeten zien!!!

En laat jullie nu maar gaan en zeg het dan liefst rechtstreeks in mijn gezicht, maar dat durven ze dan weer niet!!!

Grtz Michel

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Probeer eens op modernvespa forum. Er zijn blijkbaar bij verschillenden GTSen issues met de "voltage regulator" en dat geeft bij momenten rare reacties...Hopelijk heb je er iets aan.

Anders schop je je dealer voor z'n donder dat hij zoekt tot hij het gevonden heeft: dwing indien je nog in garantie bent de herstelling af met een aangetekend schrijven. (niet echt sympa heuh?...) ;o)

Link naar reactie

toch maar laten nakijken. Heb dit probleem ook eens gehad in het verleden. Wijst op een kapotte stroomverdeler (in mijn geval) wat ook de batterij beschadigt. gevolg: nieuwe stroomverdeler (6 weken op mogen wachten!), nieuwe batterij, nog een onderhoudsbeurt, werkuren= stevige factuur

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...