Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ervaringen Vespa paradijs Hamont


toon-77

Aanbevolen berichten

een vriendin van me heeft daar een special gekocht, veel problemen mee gehad tot ik eraan begonnen ben met raad van Sidvespa :)

Een vriend van me heeft daar een 50n of een V50 (weet het nimmer zo goed) gekocht, rijdt nog steeds niet, is nu kwestie van de ontsteking te regelen.

Maar dus, die mens koopt en verkoopt zonder er iets aan te doen. Als je dara je goesting vind ga er dan voor maar informeer u goed over prijzen zoda je u ni in 'tzak laat zetten. Als ik het goed gelezen heb, heb je ervaring met sleutelen. Dusja, misschien vind je er een koopje, neem alleszins iemand die iets van vespa's kent mee.

heeft trouwens ook curry staan...

Link naar reactie

man man, als ik da allemaal zo lees dan koop ik percies beter nog een keverke bij... o pden duur denk ikd at jullie niet willen dat iemand een vespa koopt... want als je ook maar over iets begint is er snel het woord "curry"...

een mens zou der ontgoocheld van geraken...

Link naar reactie

Je kunt bijna altijd beter van een particulier kopen dan van een handelaar, en net als bij je eerste Kever kopen, neem je naar mijn idee ook iemand mee die meer verstand heeft van Vespa's, beter dat je geen rotte scheve geaccidenteerde scooter als 1ste project scoort, toch? Die hulp kun je volgens mij voor de prijs van een rondje bier (of voor niks) bij een Vespa club in de buurt al scoren. Of je post een foto van wat je op het oog hebt, en laat het forum meedenken.

Curry is een vervelend fenomeen, waar je met wat research en hulp van ons makkelijk doorheen prikt. Bijna geen van de mensen hier op het forum kikt op de curry bling, er is weinig kans dat we je die scooters ontraden omdat we ze zelf willen; er zijn verhalen op het forum genoeg over de misere van een curry en welke levensgevaarlijke gevolgen rijden op die machines kan hebben - dat is waar we je voor willen waarschuwen.

Het is wel lastig een goedkoop resto-project te vinden, want dat is waar iedereen hier op kikt ;)

En als tip; kijk eerst de kat even uit de boom, leer een paar mensen kennen en hun opmerkingen op waarde schatten.

Link naar reactie

haha, ni opgeven ! :)

er komt wel eentje te voorschijn ooit.

Ma ge koopt u misschien in het begin beter een px... check daarvoor www.lambrettafinder.com Af en toe heeft die ook al eens een sprint staan dachtek...

soit het is een zoektocht en die op zich is al vrij leuk. De mijne begint nu, naar een primaverake voor de vriendin :)

Link naar reactie

...of als 't voor de vrouw is, koop haar dan een primavera (125cc) of een andere smallframe (50cc). Deze zijn veel wendbaarder en gebruiksvriendelijker voor een vrouw (tenzij ze Gerda noemt). EN! daarvan zijn er nog geen curry's in omloop. :)

Groetjes, nero.

Link naar reactie

t'probleem is dat de madam duidelijk de vnb wil, en ni de PX... hoe spijtig da ook is.. en "goedkoop" is nu ni het woord, ik heb der wel degelijk wa budget voor ?)

Px zijn wel meer voorkomend, maar dan zou ik ook een lml kunnen kopen he, is zelfde model juist?

En ge kent vrouwen... op het einde is het alleen de kleur en de look die telt...

Link naar reactie

ik vrees dervoor... ze was toch wel duidelijk toen ik haar is een beetje liet rondkijken op zoek naar een eventueel extra vervoersmiddel.. en ze vond de lml te hoekig ..

trouwens, als je dan toch een px wil, dan denk ik dat je misschien zelf beter bent met een lml, nieuw, snel geleverd, geen verborgen gebreken, garantie etc.. en als ik juist ben kan je zelfs de logotjes vervangen...

Neen denk niet dat het een px zal worden... misschien toch is nadenken over een lambretta als ik geen vnb kan vinden... maar eerst is verder zoeken...

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik heb reeds een vespa gekocht bij Henri Slegers in Hamont , heel vriendelijke man , doet alles wat je vraagt om te helpen maar weet wat je koopt . Als je niets kent van vespa's neem dan iemandmee die er wel van kent .

Hij is ook antiekhandelaar , verkoopt FIAT 500 , ZUNDAPP MOTO'S , onderdelen die hij verkoopt op beurzen van vespa's en lambretta , ... .

Link naar reactie
sorry voor mijn waarschijnlijk domme opm=erking maar wat houd curry nu net in? sorry maar ben echt een n00b

zoekfunctie gebruiken

(en leren typen)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...