Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa te destelbergen


Muchacho

Aanbevolen berichten

hallo, ben nieuw op dit forum en t is dan ook me 1ste postje:

ik zoek n vespa die tot gisteren te koop heeft gestaan: het betreft dus een metallic grijze vespa PK50 zo'n sjiek oldtimerke, goede staat, kostprijs €1300 en hij stond in destlebrgen

het stond op de site van www.2dehands.be maar doordat de site er na n bepaalde tijd de ads erafsmijt was ik dus te laat :s

http://groups.msn.com/ijsblokjesfeesje/vespa.msnw?Page=Last hierop staan de foto's ervan..

plsssssss kwil em zo graag kope!! en kging vanaved belle dusjah :s

bij voorbaat dank...

Link naar reactie

ok danku vo al de reactties...

ik heb deze middag n berichtje gekregen van de verkoper van in destelbergen... en ie is dus effectief al verkocht :s

spijtig genoeg wel maar ja opnieuw goed zoeken

toch bedankt voor de reacties allemaal en scooterboy jong alsge beetje boel wil zoeke, zoek dan beetje boel tegen uwen hond eh mot :s **** jong...

toch bedankt voor alle hulp!!

ciao! sam

Link naar reactie

ja ma kvonda eiglijk wel n betrouwbare man die da verkocht..

bedoel hij 'klonk' overtuigend en de brommer zag er wel piekfijn uit, en ik wil geen brol kopen wsaar ik da nzelf aan moet werken ofzo.. maar ja soit tis nu gedaan tis vobij, hi jis weg dus moek na iets nieuws zoeken eh

Link naar reactie

Ik heb helemaal geen hond!En nu!?!

Wat ik gewoon wilde zeggen is:

De interessantste koopjes zijn het snelst weg, als je iets ziet dat je interesseert moet je er direct opspringen en niet te lang wachten.

Niet vergeten:Als iemand een technische vraag heeft ben ik de eerste die die persoon probeert te helpen.

Anyway.Nog veel succes in je zoektocht.

Link naar reactie

Rene stelde een PK50 Automatica in perfecte staat (bijna nieuw, amper 2000 km sinds revisie en herspuiten) te koop voor aanvankelijk 750 EUR.

Da's 550 EUR goedkoper, en voor dat bedrag heb ik een PX gekocht.

Een beetje geduld hebben kan soms een pak geld uitsparen.

Link naar reactie

Wat is dat toch altijd met die nieuwkomers die moeten altijd in de aanval gaan. Maar ja die kennen den Alex dan nog niet hé!! En ja een hond heeft die niet wel een wreed sympatyhiek en aantrekkelijk vrouwtje!

muchacho gaat gewoon even een vespa kopen!

Link naar reactie

hahaha, vespista is wreed content dat hij er voor niks tussenzit :-)

muchacha, da i s nu toch wel ongelooflek da da nu just als ge wil bele just eraf is en da na ma drie maand! da doe de deu toe! wtf is da damee eh

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...