Domi Geplaatst: 20 juli 2009 Delen Geplaatst: 20 juli 2009 kunt ge met die pot commandant 4 is ni langskomen ? :-)) Link naar reactie
Gette Geplaatst: 20 juli 2009 Delen Geplaatst: 20 juli 2009 pfffff, lambretta-neuker... Link naar reactie
krikke Geplaatst: 20 juli 2009 Delen Geplaatst: 20 juli 2009 Ik breng dieje straks dus wel mee naar Lier he homo... Zijt maar wa braaf. LOL! Link naar reactie
Moon the Loon Geplaatst: 21 september 2009 Delen Geplaatst: 21 september 2009 @ Fajes: steek nu maar snel nieuw oliekeerringen, want anders gaan we de Kyoto norm nooit halen vrees ik. Link naar reactie
fajes Geplaatst: 21 september 2009 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2009 ik heb heel die statistiek al om zeep geholpen boven het noorden van Antwerpen! sebiet eens een setje bestellen... Link naar reactie
Ex-scooterboy Geplaatst: 21 september 2009 Delen Geplaatst: 21 september 2009 Voor ne Marva sticker wil ik u wel aan een goed anti-roest middeltje helpen. Springt maar eens binnen, dan krijgt ge er nog wat onderhoudsproduktjes bij. Link naar reactie
fajes Geplaatst: 21 september 2009 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2009 ik heb nog wel een aantal schone stickers liggen! Link naar reactie
ticce Geplaatst: 24 september 2009 Delen Geplaatst: 24 september 2009 Ik heb daarstraks in de selfmade een product gezien dat de roest stopt en ook hersteld tot in de porien van de roest. Epox of zoiets, in een ijzeren bus... Gegroet Link naar reactie
fajes Geplaatst: 25 september 2009 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2009 waarschijnlijk zal het blokske ineens vervangen worden door een SIL200 blokkie. moest er iemand interesse hebben in een originele Ser2 Li 150 blok, met een nieuwe uitlaat. laat maar weten!! Link naar reactie
Joene Geplaatst: 25 september 2009 Delen Geplaatst: 25 september 2009 no grazie (SIL staat ook op mijn verlanglijstje) Link naar reactie
Kalle Geplaatst: 26 september 2009 Delen Geplaatst: 26 september 2009 Met een origineel LI150 blok kan je anders ook iets moois opbouwen : Mugello kit,28mm carb,gp-race krukas,electronic kit...enz. Ben zelf over deze configuratie erg te spreken ! Link naar reactie
Inspector Hammond Geplaatst: 26 september 2009 Delen Geplaatst: 26 september 2009 Zit in dezelfde situatie met een LI 125 blok maar ga voor "touringtuning", casa lambretta, andere carbu, krukas vervangen, gaan en de originele motor behouden. Hoor de laatste tijd minder positieve dingen over de SIL 200 blokken ... Link naar reactie
Joene Geplaatst: 26 september 2009 Delen Geplaatst: 26 september 2009 zo'n motorrevisie is wel niet echt goedkoop als je het moet laten uitvoeren duurder als een als SIL blokje Link naar reactie
fajes Geplaatst: 27 september 2009 Auteur Delen Geplaatst: 27 september 2009 welcome to the wonderful world of Lambretta, newb... Link naar reactie
Moon the Loon Geplaatst: 27 september 2009 Delen Geplaatst: 27 september 2009 SILly Link naar reactie
Lambretta Club Noord Geplaatst: 27 september 2009 Delen Geplaatst: 27 september 2009 een SIL is ook geen plug and play hé!! Link naar reactie
EriX Geplaatst: 27 september 2009 Delen Geplaatst: 27 september 2009 doen met wat ge hebt, da zal ook wel lukke... Link naar reactie
belfastjohn Geplaatst: 28 september 2009 Delen Geplaatst: 28 september 2009 een SIL is ook geen plug and play hé!! Tell that to Jeroen from the devils, he fitted his and has been using it without major problems for thousands of klms. Link naar reactie
fajes Geplaatst: 28 september 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2009 een SIL is ook geen plug and play hé!! Tell that to Jeroen from the devils, he fitted his and has been using it without major problems for thousands of klms. I meant that, unlike the PX200 engine, you have to buy a rearhub, exhaust, carb,... when you order the engine. Link naar reactie
belfastjohn Geplaatst: 29 september 2009 Delen Geplaatst: 29 september 2009 the PX200 no longer comes with an exhaust, and the brake linkage is also missing. and its 1200 euro. Link naar reactie
Joene Geplaatst: 29 september 2009 Delen Geplaatst: 29 september 2009 BTW: are there still new (piaggio) PX200 engines available anyhow ??? from some reliable sources I undertood: NO Link naar reactie
belfastjohn Geplaatst: 29 september 2009 Delen Geplaatst: 29 september 2009 yes, but where they where built is anybodys guess. Link naar reactie
fajes Geplaatst: 29 september 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2009 the only thing I wanted to say is: fitting a SIL engine isn't just paying the 899 euro for the engine, you have to buy a few extra things before it runs... Link naar reactie
Joene Geplaatst: 29 september 2009 Delen Geplaatst: 29 september 2009 that's correct Fajes where would you buy your SIL200 for € 899 ? Link naar reactie
fajes Geplaatst: 29 september 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2009 bij Legendsbike. daar staat er één op 't schap voor 899. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.