Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Enquete - dit waren de omstandigheden waarin ik een ongeval had:


dommel

Aanbevolen berichten

Vespisten (die jammer genoeg reeds een ongeval hadden),

Kunnen jullie eens heel kort dmw een aantal kernwoorden de omstandigheden omschrijven waarin je een ongeval gehad hebt ?? Kwestie van risico's een beetje te kunnen inschatten ...

Waarvoor dank !!

* overdag - in den donker - ...

* droog weer - regen - ijs - ...

* trage snelheid (30) - matige snelheid (60) - hoge snelheid (90)

* anderen waren de oorzaak - geen derden in betrokken

* oorzaak was slechte wegdek - mankement aan de Vespa - ...

* uitwijkmaneuver - auto in betrokken - ...

* zot doen - onachtzaamheid - ...

* alleen op de Vespa - met twee erop

't zijn maar een paar zaken die me zo direct te binnen schieten ...

MERCIKES,

Greets

Dommel

Link naar reactie

@ chocolateman:

neen, twijfelende (mogelijks) nieuwe vespa-tist ... beetje schrik van mogelijke "brokken" ...

momenteel is mijn enig vervoer een dikke terreinwagen (en daarin zit ik toch zo "veilig") ... niet dan?

Link naar reactie

Ach, je stapt gewoon je vesp op en enjoy it!!! Als je met zo een idee vertrekt dan lig je al met één voet in de kliniek...(ik heb me moeten inhouden).Wist je dat de vespa zelfs op je voet of been kan vallen als je maar vergeet de zijpikkel te gebruiken? Was bij mij bijna gebeurd.Gelukkig een beer zoals ik direct dat masjien tegenhouden!! Veel rijplezier...

Link naar reactie

Mijn grootste 'bruinonderbroekmoment' was een klapband in een flauwe bocht op de Bredabaan... Die ik eigenlijk in een iets te illegale snelheid nam ;-) Dat was ineens geen flauwe bocht meer, en ik had bijna 500 meter nodig om tot stilstand te komen... Daarbij nog een paar tegenliggers tegengekomen die gelukkig wisten uit te wijken, en door een roodlicht gegaan...

Ik ben na het stoppen direct in het cafe aan de overkant een cognocske gaan drinken om te bekomen ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...