Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ik ga naar het DIV en ik neem mee...


Aanbevolen berichten

Ik zou de plaat van m'n vriendin haar scooter willen overzetten naar haar nieuwe GTV. De verzekering is geregeld, ik heb "de sticker". Nu ga ik morgen ofzo langs het DIV voor de plaat, en vroeg me af of ik buiten de verzekeringspapieren en inschrijvingsbewijs van GTV nog iets moet voorzien? Ik dacht bv aan de oude plaat zelf, en het inschrijvingsbewijs van de vorige scoot?

Kwestie van geen half leven aan te schuiven bij het DIV om met lege handen terug te keren...

Wanneer is het daar minst druk trouwens (DIV Kontich)? Ochtend, middag of namiddag?

Link naar reactie

? als je de plaat wilt overzetten dan heb je de plaat toch al?

dan hoef je toch enkel het roze inschrijvingsformulier op te sturen en de bestaande nrplaat daarop in te vullen,en dan sturen ze u de roze kaart af van de GTV met daarop de bestaande nrplaat..

dit is normaliter het werk van uw verzekeringsagent..

volgens mij moet je helemaal niet op de DIV zijn dan..

Link naar reactie

Ok...da's al 1 bezoekje DIV minder :) (mijn vespa moet ingevoerd worden dus daarvoor moet ik sowieso tot daar)

Ik heb de plaat inderdaad al, maar als ik formulier opstuur moet ik toch nog minstens een week ofzo wachten? Ik dacht, ik ga tot daar, dan is't meteen geregeld...

Link naar reactie

... een doos valium en een spel kaarten om patience te spelen. Een mooie vriendin kan ook helpen (tenzij de bediende een vrouw is). :))

Neen, ik denk niet dat ze gaan moeilijk doen als het om een recent model gaat. Het zijn de 2-stroke oudjes die een doorn in het oog van de ambtenaren zijn.

Aankoopbewijs toch niet vergeten!

Groetjes, nero.

Link naar reactie

krijg je in Kontich direct je roze kaart mee?

ik ga al is naar de DIV in Alken,daar krijg je wel al een plaat maar de roze kaart wordt later pas verstuurd.

en zoals Nero al zei ; alles van papieren meenemen en laten douaneren hé..

Link naar reactie

Nu vraag ik me nog wel af... ik heb een PX gekocht die nog moet ingeschreven worden. Via lambrettafinder dus moet nog ingevoerd worden. Ik heb ook al een plaat van m'n huidige PK. Kan ik hiervoor alles opsturen of moet ik ter plaatse gaan? (op een moment dat er iemand van de douane is).

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...