Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vaartlandrit 28 juni 2009


Vespa Club Antwerpen

Aanbevolen berichten

De rit zal ongeveer 60km lang zijn met een tussenstop. Het eindpunt verwachten we te bereiken tegen 16u30. Daar zal dan een degustatie van Willebroekse "Broekventjes of -wefkes" aangeboden worden, alsook een degustatie van het Willebroekse "Vaartwater". Wat dat nu moge zijn laat ik voor zondag.

Link naar reactie

Als het weer zoals vandaag doorzet, dan zal een delegatie van Vespa Club Kempen inclusief mijzelf ook present zijn!

Gezien al dat water daar...moeten we ook een waterscooter meebrengen :-)

Link naar reactie

Weersverwachting voor morgen zondag

Zondagmorgen is het eerst nevelig of mistig. In de voormiddag blijft het meestal droog maar in de namiddag komen er opnieuw plaatselijke onweersbuien tot ontwikkeling. Deze zullen vooral de oostelijke helft van het land beïnvloeden. De maxima schommelen tussen 22 graden aan de kust en in de Ardennen en 27 graden in de Kempen. Er waait een zwakke wind uit noordelijke richtingen. Wij zitten centraal, dus in principe moeten wij volledig droog kunnen rijden.

Link naar reactie

Is het mogelijk om aan zo'n rit mee te doen als gast? Ik bedoel dus niet als lid van de organiserende club? Misschien met een evenement specifieke bijdrage voor de onkosten en verzekering. Of is er een overeenkomst zodat als je lid bent van één van de clubs je automatisch ook welkom bent bij de anderen?

Link naar reactie

Super weer en mooie rit.

Bedankt aan de organisator en wegkapiteins, alles was tip top...had jullie persoonlijk willen danken, maar blijven plakken, volgende keer dan.

Volgend jaar ben ik er weer bij.

Ook nieuwe vrienden gemaakt, bedankt Vespa club Boom en café Tabac.

CYA, Pieter

P.S. @cult, het spiegeltje werkt

@ Bart van Dijk, morgen heb ik je verbandmateriaal en zalf bij.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...