Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vaartlandrit 28 juni 2009


Vespa Club Antwerpen

Aanbevolen berichten

Nondedoeme eh, degustaties, wegkapitein spelen,...en ik kan der nie bij zijn :( Gaat ge het savonds lang trekken want dan kom ik nog af ze (en zal da probably wel iets meer kilometerkes derop hebben zitten als jullie :D ).

Link naar reactie

Gaat er iemand vanuit regio Hoboken? kweetet, tis ne scheet ver, maar ik zou autostrade doen toch meer zien zitten met enkele vespa's dan alleen. Ook al is het slechts enkele kilometers...

Kunnen misschien met enkele vespisten(s) ter hoogte van Wilrijk afspreken? Onder de brug van de A12 is genoeg plek om op elkaar te wachten?

Link naar reactie

Jah Bart is zeker en vast een goed plan ! Laten we daar afspreken.

@Dromornis en Bart : om 12u15 ofzo? Dan hebben we ruim de tijd om daar rustig naartoe te rijden :)

Ik hoor het wel !

Groetjes Felice

Link naar reactie

Kart na twaalf is prima, kunnen we nog enkele dubbel cheesekes stekes :)

Is de rit ook geschikt voor 50 cc'kes eigenlijk? Mijn vriendin zei dat ze nivveel goesting had om achterop te zitten...Hare Pk rijdt nu wel een goei 55 km/h, maar trekt wel beduidend trager op als mijne PX.

Link naar reactie

Ik ben een groentje op dit forum en heb gisteren mijn eerste ritje gemaakt met mijn GTS Super, zo fier als ne gieter natuurlijk :)(ik rijd wel al 8 jaar met een vespa 50cc, maar tis toch iets héél anders)

De Vaartlandrit zal mijn eerste 'echte' rit zijn en ik kijk er enorm naar uit. Zijn er mensen uit regio Zottegem die ook deelnemen?

Veel groetjes en tot dan! Ben benieuwd om al die Vespafanaten de leren kennen!!!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...