Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vaartlandrit 28 juni 2009


Vespa Club Antwerpen

Aanbevolen berichten

Zeer goede rit en zeker voor herhaling vatbaar hoop ik.

Ben op plaatsen geweest(gereden)waar ik zelf nog nooit heb geweest en dat voor iemand uit de buurt;-)

Bedank aan de mens(en)die deze rit hebben georganiseerd.

p.s @↕Felice,ander en beter hé;-)

Link naar reactie

Lnags deze weg wil ik iedereen bedanken die meegewerkt heeft en deelgenomen heeft aan de rit! 70 scooters was mijn doel en het werden er net geen 100. Na alle ongelofelijk positieve reacties ga ik de uitdaging aan om volgend jaar nog beter te doen.

Link naar reactie

Super toffe rit ! Heb er zeker en vast ook van genoten ! Enkel en alleen ga ik voor een "zachter" zadel opteren, want heir krijg ik gewoon een stijf achterwerk van ! lol

@ Gunter, bedankt makker, komt wel goed allemaal :)

Groetjes Felice

Link naar reactie

Ben er ook naar toe geweest (de smerige* rode LML). Was de eerste keer dat ik zo iets heb gedaan. Was leuk maar ook wel oppassen om zo in groep te rijden. Als het niet te ver weg is zie ik mij dat nog doen. Bedankt aan Vespa Club Antwerpen voor de organisatie.

* nu gewassen, ziet er veel beter uit.

Link naar reactie

Een mooie rit, leuke bende, kortom een namiddag vol plezier... Proficiat aan de organisatoren en de vele wegkapiteins die de rit vlot lieten verlopen. Nog wat fotookes kun je zien op de openingspagina van www.vespaclubleuven.be of http://www.vespaclubleuven.be/forum/index.php?topic=88.30 daar staan er nog wat meer op... voor de liefhebbers.

Thanks en tot de volgende editie :-))

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...