Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vromoto


Wutsie75

Aanbevolen berichten

Hai,

Al een tijdje een tweedehands (recente) GT gekocht. Vromoto in Beveren-Leie is de dichtste Vespadealer. Toch heb ik een beetje gemengd gevoel over hen. Ze zien me precies niet te graag komen met een Vespa die niet bij hen gekocht werd. Heeft er iemand positieve of negatieve ervaringen met deze?

Link naar reactie

Eerlijkerwijze gezegd, ik was in onderhandeling voor een gts300 en vond dat mevrouw zelf wel vriendelijk was en behulpzaam.

Uiteindelijk niet gekocht wegens aankoop oude vespa.

U bent klant en moet op zijn minst gewenst zijn om onderhoud te doen enz.

Ze verkopen nog helms , kledij en allerhande toebehoren.

Link naar reactie

Jip idd, mevrouw wel. Ik vind meneer wat terughoudend en een beetje kort van stof. Heeft me wel al geholpen bij een wisselstukje. Ik moest hem wel melden dat de kleur van mijn vespa onder het zadel stond want hij zei dat hij mijn kleur niet kon bepalen aangezien dat hij mijn vespa niet verkocht had... Raar dat hij niet wist dat kleurencodes bij alle nieuwere modellen onder het zadel staat. Binnenkort moet ik op onderhoud, daarom mijn vraag.

Link naar reactie

Herinner mij van vroeger 20 j terug dat ik es in de winkel binnenstapte voor inlichtingen moto , idd kort van stof maar misschien is dit zijn karakter. Onfaire praktijken en slechte verhalen heb ik nog nooit gehoord . Elk zijn stijl maar ik heb het ook liever anders. Is wel al jaren succesvol dus zal het wel ok zijn vermoed ik . Ik ben tot op heden wel geen klant maar kan nog komen voor toebehoren.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...