Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Finale 'de bedenkers'


Pieterjan

Aanbevolen berichten

Beste mede-hobiëst,

Mag ik via deze weg even beroep doen op jullie stem-capaciteiten...

Vanavond sta ik met ons project 'C'rush' in de finale van de Bedenkers op één. Het groeide uit een schoolopdracht, waar ik deel van uitmaakte. Helaas mochten slechts drie van de 7 leden in beeld komen, en daar ben ik niet bij... Desalniettemin wil ik hier graag een oproep lanceren om vanavond op ons te stemmen, en zo een mede-vespaliefhebber gelukkig te maken.

Het volstaat '2' te sms'en naar 3470 tijdens de uitzending vanavond.

Zeker geen verplichting, alleen een vriendelijke uitnodiging...waarvoor ik jullie eeuwige dankbaarheid beloof.

Alvast bedankt!

Groeten

Pieterjan

Link naar reactie

opmerking in het algemeen (ik wil niemand viseren)

afbreken gaat sneller dan opbouwen, dus laat de creatieve mensen maar op TV komen met hun ideeën, de wereld kan er alleen maar beter op worden.

Trouwens je moet het maar doen, zo met iets nieuws voor die camera's gaan staan...

ik doe daar mijn hoed voor af.

Link naar reactie

Lul uit je nek met je 'realistisch': 't programma zou niet bestaan als het niet genoeg geld op zou brengen. Als die SMS actie er niet zou zijn om het mede te financieren hadden Pieterjan en zijn kompanen niet mee kunnen doen - en dus zeg je daarmee dat je ze meedoen niet gunt.

Daarbij hoef je niet mee te doen - niemand verplicht je ergens toe.

Jij bent het probleem, maar de oplossing is simpel: post gewoon niets negatiefs meer, daar zit niemand op de wachten.

Link naar reactie

ik zou zeggen: als je niets zinnigs te zeggen hebt, zeg dan gewoon niets.

Heb ook gestemd maar het mocht niet baten. Hoewel ik da bommake da gewonnen heeft het zeker gunde. Die was toch kei schattig! :) En haar uitvinding was niet slecht, de C'rush zal zichzelf wel verkopen in de winkel :)

Link naar reactie
Toch niet door mij.

zeikerd, heb je nu nog niet door dat je hier iedereen op de zenuwen werkt.

Ik heb een voorstel voor u, zet een stand op de custom show met de mogelijkheid om met eieren naar u te smijten voor 2 euro per stuk. Ik denk dat je rijk gaat worden

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...