Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Finale 'de bedenkers'


Pieterjan

Aanbevolen berichten

Derrick,

't is toch niet erg slim van je om de mensen zo te schofferen op internet. Persoonlijk voel ik geen wrok tegenover jou, maar ik kan me inbeelden dat dat bij andere mensen wél zo is. Nu is het zo dat je naam relatief gemakkelijk achterhaald kan worden. Iemand die je naam even ingeeft in google, kan een schat aan informatie over jou inwinnen, aangezien je blijkbaar nogal een bezig bijtje bent op internet.

Je bent zelfs zo slim om je adres (tot aan de straatnaam en huisnummer toe) op internet te plaatsen.

Op deze site alleen al, bestaat er een hele groep mensen tegen wiens schenen je meermaals hebt gestampt. Gezien je zo actief bent op internet, is de kans groot dat er ook op andere sites anti-Derrick clubjes bestaan, het ene al wat fanatieker dan het andere. Eender welk lid van een van die clubjes kan bij wijze van spreken op een vingerknip je adres achterhalen, een Boeing 747 kapen en die door je voordeur heen parkeren.

Flinke jongen.

Dit is geen bedreiging, mij heb je persoonlijk niets in de weg gelegd. Ik wil je gewoon even wijzen op de mogelijke gevolgen van je onbezonnenheid.

Link naar reactie

Tja, hij heeft toch de volle 4 vriendjes op netlog e!!! Zouden da zijn aliassen zijn??? Dan zou k toch verwachten dat hij een pak meer "vriendjes" had ze. hahaha

Trouwens, hij vind lezen ook nog leuk. Zou hij da echt allemaal wel snappen??? Hij lijkt mij anders wel traag van begrip. http://www.bloggen.be/libri/

Enneeu.. als hij dan al echt kok is, dan moet hij toch blijkbaar nie veel uurkes kloppen ze. Aangezien hij zoveel tijd heeft op sites te maken en te onderhouden. Daar heeft bibi hier toch genen tijd voor ze.

Link naar reactie

ik vind het wel erg da hij der toch voor kan zorgen da jullie op onderzoek gaan op het net , dan heeft hij op al zijn site's weer een paar bezoekers meer gehad .

laat hem toch, hij is gewoon nie slimmer . zoals bij kinderen , negatieve aandacht is ook aandacht ! in den hoek zetten en nie meer naar omkijken en ook geen reactie op geven .

als hij alles leest zit hij waarschijnlijk nog te lachen ook .

groetjes kathy

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...