Ga naar inhoud
Vespaforum.be

primavera 125 met electrische starter???


lambretter

Aanbevolen berichten

ik heb een primavera 125 gekocht met 2 grote deksels (met plaats voor een batterij aan de linkerzijde)is dit een model met electrische starter?. op de papieren staat dat het een vma 2t is nummer 0169620 van 28-3-79 ook staat er n 65.170 op. op de motor staat nummer0170396.

moeten die nummers overeenstemmen?of is dit een wisselmotor zonder electrische starter?

op het gelijkvormigheidsattest staat dat hij dus van 1979 is maar na wat opzoeken kwam ik op een site die me liet weten dat hij van 1977 zou zijn.wat klopt er nu?

wie kan dit mysterie ontrafelen

groetjes Claire.

Link naar reactie

nrs kloppen nooit het is zo dat een motor en een frame nooit dezelfde nrs hebben bij een vespa of het moet toeval zijn maar de nrs moeten wel dicht bij elkaar in de buurt liggen zoals bij u

dit heeft te maken met productie fouten in zowel frame als motoren die niet aan de normen voldoen en in plaats van dan alles weg te gooien gaat alleen de slechte motor of frame in het oud ijzer

grtz sidvespa

Link naar reactie

oei,ik ga hier blijkbaar weer compleet de mist in.

Ik dacht dat het over de nummers op de papiere nen de kader ging.

Best dat die wel kloppen zou ik denken?

Link naar reactie
best een zeldzame scooter, deurtje aan de kant van de batterij is ook quasi niet te vinden. Of hij elestart heeft weet ik niet zeker

Geert ,ik heb mij laten vertellen dat de pv met dezelfde zijdeur als aan de motorzijde de enige pv waren die voor de belgische markt bedoelt waren.Alle andere primavera's zijn ingevoerde.Heb vorig jaar zo een exemplaar verkocht aan een kennis

groetjes Raf

Link naar reactie

De PVs voor export naar de US hadden 2 zijklepjes, eigenlijk hebben alle smallframes in de US (na de eerste serie V90 en de Nuova) 2 klepjes vanwege regelgeving mbt toeter en lampen.

Link naar reactie

alvast bedankt voor de reacties. Ik maak me al een pak minder zorgen over de papieren. Ik vraag me wel af hoe het komt dat hij in de registratietabel van 1977 is, en op mijn gelijkvormigheidsattest van '79. Is de batterij dus bedoeld voor de pinkers, en zo ja. Waar kan ik die vinden? Welk achterlicht staat daar origineel op? Waar vind ik van deze PV een elektrisch schema?

vespaforum rocks!

groetjes claire

Link naar reactie

als ge een nieuwe auto koop eind 2008 en deze in 2009 inschrijft staat daar ook eerste inschrijving in 2009 op ook al is het een model 2008

het kan goed zijn dat uw vespa 2 jaar ergens in een magazijn of garage heeft gestaan voor hij ingeschreven is dat komt meer voor

grtz sidvespa

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...