Ga naar inhoud
Vespaforum.be

info en tips voor een vespa special 50 - Elestart


Primus primavera

Aanbevolen berichten

Ik heb een tijdje geleden een Vespa 50 elestart gekocht in perfect gerestaureerde staat. De prijs was minimaal omdat hij niet reed. Nu gaan we er eens aan beginnen.

Iemand tips of typische fouten die je kan doen aan deze bakjes. http://www.bwclassics.be/oldtimers

Verdere info over het type is ook welkom omdat het naar het schijnt een minder courant model zou gaan.

thanks.

Joeri - Bwclassics.be

Link naar reactie

Is dit de 50 Special die enkele maanden terug op dit forum werd aangeboden? Ik heb er toen ook nog over nagedacht, maar bleek niet de orginele papiern te hebben, dus zo ik deze nooit op kenteken krijgen in Nederland (waar het bromfiets kenteken sinds een jaar verplicht is).

Erg mooie brommer! Succes ermee!

Link naar reactie

nennee, met die vespa'sda ge al hebt in uw collectie lijkt mijn advies eerder zoiets standaard da ge waarschijnlijk al wist :) 2 vriendinnen van mij hebben allebei een special met startproblemen. Ze hadden alletwee ingebrande platinnekes en een verstopt pijpke => zijn typpische startproblemen...

Link naar reactie
nennee, met die vespa'sda ge al hebt in uw collectie lijkt mijn advies eerder zoiets standaard da ge waarschijnlijk al wist :) 2 vriendinnen van mij hebben allebei een special met startproblemen. Ze hadden alletwee ingebrande platinnekes en een verstopt pijpke => zijn typpische startproblemen...

je laat die toch in natura betalen dan ...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...