Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa accesoires waar te vinden?


propliner

Aanbevolen berichten

Hoi.. wie weet er een shop in de buurt van antwerpen of mechelen waar ik Vespa of op vespa passende accesoires vind? (Echte Vespa stuff schijnt redelijk duur en ni zo goe qua afwerking?)

Zoals bagagerekske , stripingstickers en dergelijke

SIp ? maar ik heb geen adres?

Thanks

Propliner

Link naar reactie

Leve het internet, zoeken maar !!

Google: sip spatie scooter en hoppaa, gevonden ;o)

Ook gegarandeerd succes "De zoekknop": oranje rechthoekje ; heel content van... (Scooterma...rket)

Dit forum gaat (is) naar de haaien...

Link naar reactie

N!CE, volledig met je eens!!!

Zie maar eens discussie rond SIP en nu rond revisie...

zo hoeft het voor mij ook niet meer...

altijd zelfde vragen en zelfde gezeik

begin het, samen met scooterboy, zo wat kotsbeu te worden..

[teddy kgb]

Bericht bewerkt (09.08.2005 | 12:51)

Link naar reactie

joat... ik mag het hopen. Als iedereen dan de rubrieken respecteert, kan je enkel kijken naar datgene wat je interesseert... en de rest links laten liggen. Tevens zal ik de faq wat meer naar voor brengen en geregeld updaten... een post die reeds behandelt wordt zal dan direct doorverwezen worden naar de faq... en gesloten worden.

Ik zoek tevens moderators... geïnteresseerden droppen in mijn mailbox een bericht waarin ze melden waarom ze moderator willen zijn. Niet allemaal tegelijk aub.

Link naar reactie

Vrienden

Voor vespisten met meer ervaring zoals jullie lijken deze vragen misschien dom en achterhaald. Maar voor nieuwkomers (waaronder mijzelf) zijn jullie antwoorden soms heel nuttig en we vinden deze hulp ook zeer tof. Inderdaad, soms zouden we wat meer de zoekfunctie moeten gebruiken. Maar zoals Stephan zeg: Als je geen zin hebt om te antwoorden hoef je dat ook niet te doen...

En voor wat dient een forum anders?

B.

Link naar reactie

Denk dat het soms gewoon luiheid is om niet te willen zoeken in reeds behandelde vragen, en toch maar je vraag snel stellen.

Denk dat we in het nieuwe forum vragen stellen moeilijker moeten maken. Tis gewoon makkelijker om de vraag te stellen dan op zoek te drukken blijkbaar.

Hier worden ook niet veel vragen gesteld/projecten getoond/ turbo's ingebouwd, .

1. Waar vind ik stukken?

2. Hoe voer ik een duitse PK88XL in?

3. Wanneer is die rondrit in Gent?

Vrees dat het nieuwe forum maar magertjes kwa inhoud gaat zijn.

Sorry, ben vandaag in een negatieve bui he!!

Morgen beter.

Link naar reactie

Ik vrees ook dat de kwaliteit van het forum aan het vezwakken is, mogelijk te maken met newbies die gewoon een vesp kopen om in te zijn, en totaal geen moeite doen om eens wat zoekwerk te verichten over hun vespa.

de hele hype helpt de vespa naar de kloten, ach nog een paar jaartjes en alleen de hardcore blijft over

Link naar reactie

het is altijd al zo geweest dat er een hype-je is en dat er daarna enkel nog wat eenzaten overblijven...done that been there...rijd al sinds '92 met vespa en lambretta rond en het is het rijden op zich dat het belangrijkste is,so just enjoy the riding...en help af en toe es iemand

Link naar reactie

Beste Vespavrienden,

Er bestaan op deze wereld: slimme mensen, domme mensen, luie mensen, harde werkers, zeveraars (waarvan ik de grootste ben!!!) enz...

Laten we gewoon SPORTIEF zijn en iedereen een kans geven. Niet iedereen heeft capaciteiten (zowel mentaal als fysisch). (BEGRIJP MIJ AUB NIET VERKEERD, IK VERWIJS NAAR NIEMAND OP DEZE FORUM)

Er is al genoeg miserie op de aarde. Laten we proberen om er SAMEN het BESTE van te maken. LIFE IS TOO SHORT !!!!!!!!!

Vriendelijke, Sportieve groeten,

Vespizza.

Bericht bewerkt (09.08.2005 | 18:30)

Link naar reactie

Ik denk dat ik hier voor de kenners ook al e paar "domme vragen" gesteld heb en ik rij toch ook al acht jaar met vespas. Het kunnen repareren, onderhouden,... . van een oldtimer is een talent op zich, en als je dat niet hebt (zoals ik) dan is dit forum een echte goede hulp. Niettemin zijn er ook vanzelfsprekende dingen, die je echt zelf kan vinden.

Zoals eerder gezegd, als iedereen de komende rubrieken respecteerd, moet dit toch opgelost zijn.

Gegroet

Link naar reactie

'k zou kik ook al ne keer iets durven vragen da al ne keer behandeld is, zonder da 'k eerst in de zoekfunctie duik, maar dat is eigenlijk ook om te zien wie dat er met het zelfde bezig is op dat momment, en om te zien of er ondertussen al geen betere oplossing voorhanden is, gewoon zoals ge een klapke doet tegen nen goeien vriend...

vele scooter groeten

en veel (v)rijplezier toegewenst!

wim

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...