Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Mijn nieuwe aanwinst: Vespa ts van '75


Joene

Aanbevolen berichten

WOW, wat een knap masjien. Joene, zodra ze op punt staat zullen we je er wel mee zien komen aanrijden op een Primavera-meeting.

Uw grijze TS staat ferm naast mijn wijnrode/bordeaux Sprint.

Man, man, man, daar gaan we nog jaren plezier aan beleven.

Link naar reactie
WOW, wat een knap masjien. Joene, zodra ze op punt staat zullen we je er wel mee zien komen aanrijden op een Primavera-meeting.

Uw grijze TS staat ferm naast mijn wijnrode/bordeaux Sprint.

Man, man, man, daar gaan we nog jaren plezier aan beleven.

dan zullen we binnenkort eens een "sprintje" trekken hé :-)

Link naar reactie

Ja, ze is in ongelooflijk goede staat voor haar leeftijd en ik ga haar ook zo laten.

Omdat ze drie jaar had stil gestaan ben ik met een vriend-vespadoctor begonnen om ze volledig in orde te zetten.

Motor draait al soepel.

Vis platinés zijn afgesteld, luchtfilter gekuist, naftdarm vervangen, nieuwe gaskabel en gaine, vliegwiel opgekuist, nieuw boegie en carbu is reeds vervangen door SI24 in functie van de DR177 die er nog onder moet. Boîte-olie moeten we nog verniewen en dan kan ze eigenlijk al op baan.

Lichten doen het, ... claxon, ruitenwissersproeiers en pinkers moeten we nog onderhanden nemen ;-)

Link naar reactie
Ja, ze is in ongelooflijk goede staat voor haar leeftijd en ik ga haar ook zo laten.

Omdat ze drie jaar had stil gestaan ben ik met een vriend-vespadoctor begonnen om ze volledig in orde te zetten.

Motor draait al soepel.

Vis platinés zijn afgesteld, luchtfilter gekuist, naftdarm vervangen, nieuwe gaskabel en gaine, vliegwiel opgekuist, nieuw boegie en carbu is reeds vervangen door SI24 in functie van de DR177 die er nog onder moet. Boîte-olie moeten we nog verniewen en dan kan ze eigenlijk al op baan.

Lichten doen het, ... claxon, ruitenwissersproeiers en pinkers moeten we nog onderhanden nemen ;-)

Wat gaan wij dan zondag dan nog moeten doen?

Ach ja,de testritten natuurlijk. ;-)

Link naar reactie
Ja, ze is in ongelooflijk goede staat voor haar leeftijd en ik ga haar ook zo laten.

Omdat ze drie jaar had stil gestaan ben ik met een vriend-vespadoctor begonnen om ze volledig in orde te zetten.

Motor draait al soepel.

Vis platinés zijn afgesteld, luchtfilter gekuist, naftdarm vervangen, nieuwe gaskabel en gaine, vliegwiel opgekuist, nieuw boegie en carbu is reeds vervangen door SI24 in functie van de DR177 die er nog onder moet. Boîte-olie moeten we nog verniewen en dan kan ze eigenlijk al op baan.

Lichten doen het, ... claxon, ruitenwissersproeiers en pinkers moeten we nog onderhanden nemen ;-)

Wat gaan wij dan zondag dan nog moeten doen?

Ach ja,de testritten natuurlijk. ;-)

Ze moet nog gepoetst worden ;-))

Link naar reactie
kijk ook de koelvloeistof eens na - met dit weer ...

;)

grts frutsab

jij bedoelt natuurlijk de antivries, ne ts is wel gene watercooling hé ;))

trouwens: lees je ps2 nog eens :-)

Link naar reactie
kijk ook de koelvloeistof eens na - met dit weer ...

;)

grts frutsab

jij bedoelt natuurlijk de antivries, ne ts is wel gene watercooling hé ;))

trouwens: lees je ps2 nog eens :-)

twa è graptje é pol maar ik kon het ni laten - telkens ik dit topic open sluit ik mijn ogen voor een fractie zodat ik niet naar die foto's van da prachtig mashjien hoef te kijken ;)

grts frutsab

Link naar reactie

Voilà, ze staat volledig op punt en rijdt zaaaaaaaaalig :-)

Volgende weekend krijgt ze nog een badje en ga ik haar eens lekker insmeren en waxen.

Zal dan ook nog eens wat foto's maken en hier posten, kwestie van jullie testosteron op peil te houden hé ;-))

Link naar reactie
  • 5 jaren later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...