Ga naar inhoud
Vespaforum.be

MODs en rockers?


tjubix

Aanbevolen berichten

A ja,die salonmod dat zijn scooter kapot krijgt zonder er mee te rijden.

Yeah,he's a wanker!!!!!!!

Bij deze wordt het lijstje verder uitgebreid. Ik had er al derrick (genk) met zijn plastieken 50 cc brommertje op staan, nu nog grisgris (gentbrugge) met zijn tuperware piaggio. Die twee hebben sowieso al geen recht van spreken... En pirolo (halle) zal ik vroeg of laat ook eens de betekenis van mot uitleggen.

Als jullie nog eens op een meeting zijn, kom dat dan eens allemaal in ons gezicht zeggen, hé! Hopelijk blijft er dan voor jullie nog iets over om te wanken.

Echt superzielig dat ze op een Vespa-forum op mods zitten te zeiken.

Link naar reactie
Lemmy "Ik vond al die jongerenculturen anders best te pruimen, hoor. Behalve de mods: jankers! En altijd dat gehannes met hun haar." (humo, 3559)

Lemmy rules ;)

Lemmy was never a mod? who is that on the right then?

vickers1.jpg

Link naar reactie

@MOD66 : Vergeet gewoon wat de Pirolo hier zit te lullen. Zijn bedoeling is mij op mijn paard te krijgen maar ik heb er geen, dus dat lukt hem niet. Hij is nog zo gene slechte, hij heeft enkel ne grote (Oasis-)bek ! Beetje Halle against Lembeek, Wankytown ! Haha !

@Cascadeur : Awel bazeke, weeral ne Lammy bij ! Begint een echte verzameling te worden ! Jaja, ik weet dat van de MOD-in-hart-en-nieren-Frank. ik zal mij ook maar ene kopen zeker of ik hoor er helemaal niet meer bij !

@Nero : Nog steeds niet in orde ! Wet van de supertraagheid hier in Halle !

De wesp moet terug binnen bij Legend. Hij heeft nog een stuk in bestelling.

Groeten,

Bart

Link naar reactie
@Cascadeur : Awel bazeke, weeral ne Lammy bij ! Begint een echte verzameling te worden ! Jaja, ik weet dat van de MOD-in-hart-en-nieren-Frank. ik zal mij ook maar ene kopen zeker of ik hoor er helemaal niet meer bij !

Weeral ne Lammy bij voor in zijn garage te zetten en nooit mee te rijden zeker? Ik hoor hem altijd wel bezig over zijn Lammy's maar ik zie ze nooit. Wie is dan de wanker hé. LOL

Link naar reactie
Lemmy was never a mod? who is that on the right then?

http://koti.mbnet.fi/wdd/vickers1.jpg

Lemmy heeft nooit ergens beweerd dat hij geen mod was hé. Misschien omdat hij ooit een mod is geweest dat hij maar al te goed weet waarover hij het heeft i.v.m. dat 'haar' en 'jankers'. Vandaar dat hij zijn haar nooit meer heeft laten knippen en meer voor de heavy metal look is gegaan zeker (en ja dat zijn ook jankers!). ;-)

Link naar reactie

@ belfastjohn: schitterend, ik zal hem vanavond in de AB aan de hand van deze foto eens met zijn uitspraak confronteren

@ mod66: opname op een lijstje, "sowieso geen recht op spreken", verholen bedreiging ingeval van deelname aan een meeting... En dat alles omwille van een citaat, gebracht met " ;) " . Definitie van ironie volgens Van Dale:"het uiten van gedachten, meningen, het doen van mededelingen e.d. op zo'n manier dat het te verstaan gegevene niet in àl zijn aspecten serieus hoeft te worden opgevat"

Link naar reactie

Hé mannen,t'was maar om te zwanzen hé,dat iedereen altijd alles zo au seriex neemt,daar kan ik niet bij.

Maar dat agressief toontje van op meetings mij het woord mot komen uit te leggen dat staat mij niet echt aan.

Soit k'zal in het vervolg mijn humor voor mij laten als ik hier nog is iets post,putain jongens wat een bullshit.

En voor alle duidelijkheid,ik heb niets tegen mods.Het was fucking humor!!!!!!

@Prince clackson:Ik heb helemaal geen lammy bij,en ik heb geen geld ook niet,wat zit jij hier allemaal te lullen.

@Erix:Wacht maar volgend seizoen!!!!!!

Link naar reactie

@MOD66: allé Frans, laat u nie zo rap op uwe Lammy zetten, da's nie goed voor uw hart. :)

@CASCADEUR: allé David,...

@PRINCE&COXCSON: allé BArt, laat u eens rapper op uwe vespa zetten, dan kunnen we nog eens een "hals" ritje doen (als ge nog moogt van uw vrouw.:)

ps: van die vitessen , dat moet ge u niet aantrekken, de Frank zijnen "GS" schakelt even goed.:)

Groetjes, nero.

Link naar reactie
Hé mannen,t'was maar om te zwanzen hé,dat iedereen altijd alles zo au seriex neemt,daar kan ik niet bij.

@Erix:Wacht maar volgend seizoen!!!!!!

Serieus? Ikke?! Ik lach me hier een breuk. ;-)

Allé, ik ben benieuwd naar het volgend seizoen (winter, lente of zomer?). CU soon?

Link naar reactie
Hé mannen,t'was maar om te zwanzen hé,dat iedereen altijd alles zo au seriex neemt,daar kan ik niet bij.

Maar dat agressief toontje van op meetings mij het woord mot komen uit te leggen dat staat mij niet echt aan.

Soit k'zal in het vervolg mijn humor voor mij laten als ik hier nog is iets post,putain jongens wat een bullshit.

En voor alle duidelijkheid,ik heb niets tegen mods.Het was fucking humor!!!!!!

@Prince clackson:Ik heb helemaal geen lammy bij,en ik heb geen geld ook niet,wat zit jij hier allemaal te lullen.

@Erix:Wacht maar volgend seizoen!!!!!!

Hoe, gene Lammy bij ?

Mijn bron was de Frank die je bij Legendsbike gezien had.

Vandaar mijn "gelul" !

@Nero : Allé maat, zit hier al weken op U te wachten voor een vriesrit !

Prince Jackson !

Link naar reactie

@Erix:See you soon mate,misschien is een concertje!

@Prince tampon:We hebben erover gesproken maar niets definitiefs!Dus stopt nu maar met lullen of ik kom in uw garage pissen!!!!!!

@Mod 66: peace man!!!!!!!

@Nero:Komt is naar Halle dan kunnen we te samen in zijn garage gaan pissen!

Link naar reactie
Allé, de Neuro & de Prolo zijn in hun kak- en pisfase, mijn dochter van 4 jaar is er juist uit ! Zie maar dat ge ulder pierke nog vindt als ge door de vrieskou naar Halle afzakt op ulder brommerke !

Prince Kackson.

Zie maar da ge uw brommerken nog vindt als wij gepist hebben (en cola plakt!)

Is dat een "ja"?

Groetjes, nero.

Link naar reactie
07 december 2008

Vinylbeurs te Brussel (galerie Ravenstijn achter centraal station)

Van 10u tot 17 u

Ingang gratis

Niets dan kwaliteit !!

Koop bij Prince Coxson een schijfke reggae en krijg korting !!

On topic blijven hé! (of is dit een stille hint?). Groetjes, nero.

Link naar reactie
@mod 66: ik hou ze vast en gij mot ze af. op mij kan je rekenen he frans. ondanks dat we verloren hebben van oostende dees weekend:)

Door Frans laat ik me met plezier afmotten als hij dit leuk vind, daarvoor heb ik u niet nodig. Trouwens is mot niet met een D...:) .groetjes, nero.

Link naar reactie

Ik stel voor dat je de post nog is herleest,ik wou gewoon Prince Coxson wat jennen door hem een salonmod te noemen,da's al.Frans heeft het waarschijnlijk slecht geinterpreteerd met alle gevolgen.Soit,meer ga ik er niet meer over zeggen.

Willen jullie verder fantaseren over hoe jullie mij een mot gaan verkopen tijdens een treffen,doe maar rustig verder.

grts.David

Link naar reactie

Zie nu wat ge voorhebt Casca, PRINCE COXSON jen je "niet" want al zijn MOT- of MODvrienden "schieten" hem direct te hulp !! Hahahaha !!

Wij vormen één bende bloedsbroeders !! 't Wordt tijd dat we ne keer ne fight organiseren tussen de Rockers & de Mods ergens op het strand van Brighton !

Maar als we allemaal met de Vespa/Lambretta toekomen, hoe gaan we dan het onderscheid maken tussen de Rods & de Mockers ?

Prince Lachson.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...