Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ongeluk Silverjack (uit Almere)


mr160

Aanbevolen berichten

Door de snelle interventie van Wim, de professionele ondersteuning van de urgentie-artsen en verplegend personeel hopen we voor Patricia, zijn familie en vooral voor Ewout zelf op een spoedig herstel met een minimum aan blijvende letsels.

Een triest verhaal waar we nog maar eens moeten vaststellen dat het leven aan een zijden draadje hangt... Een goede jas met de nodige beschermstukken en stevige handschoenen heb ik al, maar die integraalhelmen vind ik maar niks op en vespa, maar als je nu ziet wat voor schade en breuken zijn gezicht heeft opgelopen... toch weer eventjes over nadenken!!!

Link naar reactie

Vandaag is het een spannende dag voor Patricia,Familie en Vrienden van Ewout.

Ik heb vanochtend contact gehad met Patricia en gehoord dat Ewout nu op de O.K ligt om zijn gezichtsvermogen te herstellen zover het nu mogenlijk is en kan.

We duimen voor je Ewout zodat je binnen kort weer wat meer kan en je plagerijtjes weer kan uit oefenen.

Nou Patricia en Ewout een dikke knuf van Christa.

Link naar reactie

Hallo iedereen,

M'n echtgenoot vertelde me net een goed idee : als Ewout wat meer op z'n plooien komt... om dan eens af te spreken met een bende vespisten van her en der en met z'n allen naar de kliniek te trekken om hem een bezoekje te brengen. Al is het maar dat hij ons kan zien vanuit zijn kamer ... ??? Zo weet hij dat we hem volledig mee steunen en kracht geven om verder te gaan !! ( Weet alleen ni of het toegelaten is en geen overlast geeft van lawaai hmmm )

Denk er eens over na en als het zover is eerst is even z'n vrouwke horen of die het goedkeurd.

Link naar reactie

Zijn vrouwke heeft een kort berichtje online gezet:

Lieve allemaal...

Even een kort berichtje van mijn kant... Ik wil iedereen heel erg bedanken voor alle lieve berichten...

Dat houdt je op de been en voor Ewout zal het hem absoluut helpen met zijn herstel, zodra hij in staat is het te lezen...

zoveel steun en liefde...

Heel veel Liefs Patricia

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Lieve zuiderburen

Bedankt voor uw kracht en steun.

Vandaag ben ik weer aan het werk ,op de trein naar Brussel.

Het geknok was lang en hard , maar mocht verder leven :)

De hele wereld is veranderd , maar 1 ding blijft mijn hart roeren

VESPA !!

Het mooie is , dat Vespa's en ik 1 ding gemeen hebben: staal!

Mijn gezicht bestaat voor een gedeelte hieruit , bijna copy van een Vespa

Link naar reactie

Wow super hoor!!! Ik heb al die tijd gedacht zou je uberhaupt het woord Vespa nog uit willen spreken na zo'n zwaar ongeluk en het herstel. Maar zo te zien veranderde dit je liefde voor de " Italiaan" niet.

Respect voor jou maar ook voor je vriendin en familie + vrienden!!!

Link naar reactie

nogmaals respect!

Uw verhaal heeft mij onlangs van een verminking bespaard. Door het lezen van het verhaal over uw ongeval heb ik meteen een fullface helm gekocht en ben onlangs ermee recht op m'n gezicht gegaan. Als ik een Jethelm aan had gehad dan was ik ofwel verminkt of misschien erger.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...