Ga naar inhoud
Vespaforum.be

mijn gedacht !?!?!?


smitspieterke

Aanbevolen berichten

Iemand een idee of opmerkingen bij vokgende advertensie?

http://cgi.benl.ebay.be/VESPA-super-125 ... dZViewItem

Ik heb hem eens opgebelt en zou dit weekend kunnen gaan kijken.

Hij vertelde me aan de telefoon in het gebrekkig engels en nederlands dat hij nog een stuk of 7-8 gerenoveerde oldtimers had staan.

Allen uiterlijk door hem gedaan en motorisch in Pontedera (vespa fabriek)

website zou er gaan aankomen en als er iet stuk gaat, and i quote:

"ik betaal."

graag uw mening en wat je vind van de vespa enz...

is dit curry.

welk type is het en of het kan dat die 125cc is etc..

tis dat ik aan het twijfelen ben om mijn 125disc van 2007 te gaan verkopen en over te schakelen op een ouder 125cc model.

sprint,gl,primavera,... alles is eigenlijk goed.

groetjes pieter

Link naar reactie

Miljaar, ik heb diƫ typ vandaag ook gebeld

Ik had hem gevraagd of ruilen met mijn LML een optie was. Helaas niet want hij had geld nodig (zegde hij zelf). Je kan deze scooter ook voor een dagje test-rijden als je wil, tof voorstel.

Ben benieuwd wat hij nog allemaal te bieden heeft.

Hij sprak NL met een IT accentje.

Link naar reactie

en fajes bedoelde het eerder in de stijl van gewoon eens gaan zien kan nooit geen kwaad en het wordt goed weer om een ritje te doen met de misses achterop.

Dus kan het geen kwaad eens te gaan kijken om er een betere mening over te gaan vormen he, ben der geen cent mee verloren he.

Maar toch bedankt voor jullie vriendelijke hulp :-)

Link naar reactie
joene zou jij daar naar gaan zien dit weekend?

Ik ga waarschijnlijk de zaterdag is gaan kijken naar die rode.

Zin om eens mee te gaan.

Gewoon om is te zien wat hij heeft en in welke staat enzo.

Hey Pieter, ik zou wel willen meegaan maar dit weekend kan ik helaas niet.

Houd me zeker op de hoogte als jij wel geweest bent. Anders volgend weekend heb ik zaterdag misschien wel even tijd. (mail me dan even, wil je ?)

Gr, Jeroen

Link naar reactie
how jeroen uwe lml toch ni wegdoen?

Als ik er ne goeie oldtimer voor in de plaats kan krijgen, zou ik het misschien toch wel overwegen. Mijn voorkeur gaat echter wel uit naar een TS125.

Link naar reactie
Blij te merken dat er toch nog zijn dat kijken echt geen kwaad kan.groetjes Pieter

Ik deel absoluut jouw mening ! Als ik het de moeite vind, wil ik er zeker nog eens naartoe met iemand met kennis van zaken (en ik ken er hier wel zo'n paar op dit forum).

Link naar reactie

eens gaan kijken kan geen kwaad, nee da's waar. maar ik denk dat er nu toch genoeg tips zijn gegeven om te weten dat er bij die mens niet echt zaakjes te doen zijn. ik heb ze GEZIEN, in real life, en het zijn 'lelijke wijven met veel schmink'. als je er Ć©Ć©n koopt moet je ook gewoon van nul beginnen, maar daar zijn ze dan weer veel te duur voor.

enneuh, motorisch gedaan in de vespafabriek? ja jongen, de sint komt 6 december, vergeet uwe schoen niet te zetten hƩ...

Link naar reactie
http://www.vespaforum.be/forum/viewtopic.php?id=95201

Kijk eens naar deze link. Het gaat over dezelfde persoon.

Lees dit eerst Pieterken...

Waarom reageren we eigenlijk nog als ze toch niet willen luisteren... :-(

Je zou gaan denken dat mensen expres in het zak gezet willen worden. Zijn ze nu echt zo dom of doen ze het ervoor? U leest het hier allemaal volgende week nadat ze beseffen dat het DE miskoop was, TJA!

Link naar reactie
die vespa's in de etalage van fish & chips waren alles behalve in orde! platte banden, oude verroeste onderdelen, olie zeek eruit, slecht gespoten,...

Er stond ne witte special en daarbij had ik wel gezien dat bepaalde delen aan voorvork-remschoen-schokdemper met een "chromespuitbus" waren bijgewerkt om het toch maar te laten "blinken".

Link naar reactie

heeft joene hier gezei van daar iets te kopen?

we waren gewoon is benieuwd naar wat er sta enzo en dat uit interesse.

(+dak daar toevallig ook ben de zaterdag met de madam die ook in vespa's geƮnteresseerd is.)

Wat een gedoe toch weeral van sommige, ik weet dat die het echt goed bedoelen enz maar die dingen eigenlijk op een veel volwassener manier kunnen zeggen.

Als wij nu is graag gaan zien dan is dat onze zaak en bedanken wij u voor het ons bevestigen van reeds bestaand thread(waar de meningen nog wat verdeeld waren) die we allen gelezen hebben en daar ook onze conclusies zullen uit trekken van er niet te gaan kopen.

Maar kijken kan geen kwaad zeker niet als je die dag toch in de kammestraat moet zijn.

kan u miss volgende week wat foto'kes posten van wat we gezien hebben en dan kunnen we miss idd der is goe mee lachen maar zen we niks verloren he!

in tegenstelling kunne we misschien nog meer mensen informeren via deze weg en behoeden van een miskoop

met vriendelijke groeten

Pieter

Link naar reactie
sommigen willen het echt ni zien, SJL...

jawel, we willen juist wel gaan ZIEN ;-))))) het kopen laten we misschien aan anderen over ...

Link naar reactie
Doe ik joene.Pols zondag nog eens bij mij dan ofzo he want zo'n dingen vergeet ik snel.

Blij te merken dat er toch nog zijn dat kijken echt geen kwaad kan.

groetjes Pieter

En Pieter, ben je een kijkje kunnen gaan nemen daar ?

(Ik heb je mail ontvangen maar nog niet kunnen bespreken met iemand die er iets van kent)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...