Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Struzzo ruilen tegen gl?


Laurus

Aanbevolen berichten

Ik kan momenteel mijn GL ruilen tegen een '55 struzzo. Enige punt, mijn gl is compleet gerestaureerd en de struzzo verkeerd in te restaureren staat.

Deal or no deal?

Edit: struzzo loopt goed, heb een filmpje gezien. Lijkt compleet en verkeerd in originele staat.

Link naar reactie

denk er ook aan uwe GL gaat vooruit (snelheid rond de 85 denk ik)

de struzzo niet heeft een echte slakke gang en zo goed ziet hij er volgens mij niet uit er zitten gaatjes in het frame die tot niets meer dienen (heeft ooit een plaketje op gestaan ) bil niet origineel (andere kleur )

en dan het derde waar staat hij omdat de persoon in het filmpje engels spreekt ?

grtz sidvespa

Link naar reactie

ik zou hem direkt ruilen(als hij in goede staat is),gl vind je overal ,maar een struzzo niet meer ze ,en ja een gl rijd vlotter,vooral het optrekken,maar een struzzo haalt ook 85 hoor,maar het duurt wel iets langer,als de motor ok is is deze ook bedrijfszeker,maar smaken verschillen.

dat hij stilvalt bij het wegrijden kom ook ik eens tegen ze en de mijne is volledig gereviseerd,dit model rijd nu eenmaal anders dan latere modellen ,je moet veel gas geven bij het aanzetten.

waarschijnlijk verdedig ik deze struzzo omdat ik er zelf 1 bezit he Nero

de mijne is een 1Ć© serie en deze een 2Ć© of 3Ć©

nog 1 goede raad, koop of schaf u een vespa aan naar uw gevoel,want vergeet niet uw hersenen kunnen u bedriegen

groetjes Raf

Link naar reactie

ligt er ook aan hoe fel je gehecht bent aan je GL, ik zou de struzzo proberen te kopen indien het kan ... ma da is ieder zijn keuze , ik heb zelf ook een GL en ik weet ook niet of ik hem zou ruilen , struzzo is super mooi , ma nu weet ge wa ge ehbt , dan niet , en een motor reviseren , da kan iedereen zegge ma of het echt is weet ge niet...

grtz

Link naar reactie

Ja ja ja, ik denk dat ik overtuigd ben, ik zal voorlopig nog maar even wachten met het aanschaffen van een wideframe...

Hij staat btw in Amsterdam, ik vermoed dat het een student is. Hij heeft wel het originele nederlandse kenteken van '55... De rechterbil is een new old stock exemplaar.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...