Ga naar inhoud
Vespaforum.be

lambretta in schuur


vettige swa

Aanbevolen berichten

Hoe zit het nu met dit verhaal. Was dit nu waar en zo ja, hoe liep het af?

was inderdaad waar, maar zwijg er liever over

moet toch wel lukken nadat ik dit op het forum had gezet 2 dagen later de lambretta weg was

TOEVAL OF NIET DE VOLGENDE KEER ZWIJG IK EN KOOP IK

toch bedankt voor degene die advies en feedback gaven

Link naar reactie
moet toch wel lukken nadat ik dit op het forum had gezet 2 dagen later de lambretta weg was

das idd kl*** !

Ik vind om het verhaal te kunnen afsluiten dat diegene die deze Lambretta dan heeft zich ook maar kenbaar moet maken, als ie tenminste ballen aan zij lijf heeft

Link naar reactie
Hoe zit het nu met dit verhaal. Was dit nu waar en zo ja, hoe liep het af?

was inderdaad waar, maar zwijg er liever over

moet toch wel lukken nadat ik dit op het forum had gezet 2 dagen later de lambretta weg was

TOEVAL OF NIET DE VOLGENDE KEER ZWIJG IK EN KOOP IK

toch bedankt voor degene die advies en feedback gaven

Is herkenbaar. Laatst nog een mooie deal gemist, ik wou nog 'even' nadenken. De volgende dag had de verkoper 'even' nagedacht en was het speelgoed weg. Nu geef ik 50 euro voorschot. Dan kan ik zeker zijn.

Link naar reactie
  • 6 maanden later...

Mmm, een vriend van de groottante van mijn vrouw is Engelsman. Heeft een Lambretta van 1959 in zijn schuur staan doch deze draait nog elke week en wordt elke maand gepoetst. Een oude liefhebber die het met veel liefde onderhouden heeft en er (nog) geen afscheid kan van nemen alhoewel hij er nooit meer mee buiten komt. Alles nog origineel of toch origineel onderhouden. Ik denk dat ik ne keer een vakantie naar ginder ga boeken. Ik ga ne keer informeren naar het juiste type... Zulke gelegenheden kunnen gouden zaakjes zijn.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...