Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ervaringen met Primavera 125 (VMA2T) ??


Vespasius

Aanbevolen berichten

Goeiemiddag iedereen!

De Vespamicrobe is na enkele jaren (door omstandigheden even verdwenen) terug in gang geschoten bij mij! Ik overweeg momenteel de aankoop van een primavera-model (VMA2T). Spijtig genoeg heb ik hier praktisch geen kennis van en weet ik niet of ik best voor dit model ga of eerder naar een VNB.

Zelf reed ik tot 2 jaar terug vanaf men 16 met een volledig gerestaureerde PK50XL uit '87. (gedaan door mijn opa/carrossier) Zalig machientje!

Kan iemand me vertellen of de prima ook een mogelijk curry-model kan zijn? Na alle verhalen heb ik toch een beetje schrik om een miskoop te doen! De particulier die hem verkoopt is redelijk vriendelijk en komt eerlijk over. Alleszins neem ik de FAQ van dit forum zeker mee als ik ga kijken. :) Kwestie van niets over het hoofd te zien!

Groeten van een hopelijk weldra terugkerende Vespist!!

Cheers!

Link naar reactie

Heb em zien staan op het kapaza. Wel een mooie zo opt zicht. Naar mijn weten heb ik ook nog geen curry primavera's gezien.

Is wel een koper dat wel meermaals op kapaza te zien is. Koopt en verkoopt voor meer naar mijn weten, niet echt een liefhebber dacht ik.

Link naar reactie

Een primavera is een wat kleiner/wendbaarder/wiebeliger scootertje dan een VNB. Lekker voor in de stad, of om te kunnen stallen in de gang, maar als je erg lang bent, of veel met 2 personen rijdt, kan het zijn dat een VNB meer jou stijl is.

Link naar reactie

opgepast, cury primavera's bestaan wél ..

vriend van mij heeft er eentje staan, uit pakistan.

rond beenschild was er een plastiek-achtige rand ipv chrome,

op de banden staat er "long life" made in pakistan.. Dit waren de enige dingen die je met het blote oog kon zien.

Wanneer je wat beter keek zag je dat er een mikuni carbu van grasmaaier op zat .

als ik foto's heb post ik deze wel eens

zadeltje is volgens mij wel origineel hoor, in iedergevan op v50.. je kon kiezen tussen deze en duozit denk ik

ciao

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...