Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vrijdag café art=choc ekeren


fajes

Aanbevolen berichten

voor degene die zin hebben, vrijdag 27/6 in ekeren een pintje pakken? eens brainstormen over ne nieuwe kalender misschien?

ik zal er zeker zijn met krikke hoewel het voor de krikke misschien iets later zal zijn heb ik gehoord.

see y'all?

Link naar reactie
sorry,ik gon ergens anders mijne verjaardag vieren...

amuseert ullie

alhoewel ik je ni ken ... ne verjaardag is steeds iets speciaals - daarom alvast ne gelukkige gewenst

misschien enkele domme vragen maar kom ... - art-chock in ekeren waar is dat precies - rond hoe laat wordt die klep gedronken - zijn neofieten in de wespenbranche (zoals ik o.a.) ook welkom

allée grts frutsab

Link naar reactie
sorry,ik gon ergens anders mijne verjaardag vieren...

amuseert ullie

alhoewel ik je ni ken ... ne verjaardag is steeds iets speciaals - daarom alvast ne gelukkige gewenst

misschien enkele domme vragen maar kom ... - art-chock in ekeren waar is dat precies - rond hoe laat wordt die klep gedronken - zijn neofieten in de wespenbranche (zoals ik o.a.) ook welkom

allée grts frutsab

meestal is er afgesproken rond 21h. art=choc, bosstraat 2 (2180 ekeren), recht over de lidl in de driehoekstraat. en ja neofieten zijn welkom. ;)

Link naar reactie
dan gaat het weer naar vanille rieken op het terras...

Tegenwoordig smoort 'em ook chocoladesmaak sigaartjes (den HOMO!) maar die rieken net hetzelfde als die vanille. BAH!

Link naar reactie
dan gaat het weer naar vanille rieken op het terras...

Tegenwoordig smoort 'em ook chocoladesmaak sigaartjes (den HOMO!) maar die rieken net hetzelfde als die vanille. BAH!

Homo?

De Jules noemt iedereen altijd nen HOMO (op het forum en ver daarbuiten) dus wij nu ook want hij rookt Homosigaren (hij zou het zelf zeggen tegen een ander die vanillesigaartjes rookt). 'Inside joke'

Link naar reactie

Tegenwoordig smoort 'em ook chocoladesmaak sigaartjes (den HOMO!) maar die rieken net hetzelfde als die vanille. BAH!

Homo?

De Jules noemt iedereen altijd nen HOMO (op het forum en ver daarbuiten) dus wij nu ook want hij rookt Homosigaren (hij zou het zelf zeggen tegen een ander die vanillesigaartjes rookt). 'Inside joke'

Ok, I understand;))

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...