Ga naar inhoud
Vespaforum.be

160gt tussenstand


psycho

Aanbevolen berichten

neroken toch ,ge zijt waarschijnlijk al te laat zunne,dezen is voor mij

groetjes Raf

Link naar reactie

oh ja, als je hem echt 'als nieuw' gaat restaureren hou me dan op de hoogte want ik neem graag al je oude brol over van die spanjaard voor de mijne. ;)

Link naar reactie

@nero: ik heb geen ideen, maar het is een contactpuntenontsteking voor op een smallframe kleine conus krukas - als ik wat voor je na moet meten, kun je me wel even mailen.

@fajes; dan heb ik er ook nog 1 voor jou: http://clasicasmalaga.com - daar heb ik mijn stickers gescoord (strepen zonder het woord 'electronic').

Link naar reactie

@mr10: bedankt! moet je weten dat ze die bewuste chokehendels daar compleet hebben... maar ja, nu heb ik ze al gevonden hé. eens een mailtje sturen of ze het stuurslotje en het slotje van het handschoenkastje daar hebben. ja, psycho, daar passen enkel de spaanse versies in!

Link naar reactie

@ mr10/fajes...merci voor de links ...

als je nog van die afwijkingen tegenkomt laat het me weten he ... rijd binnen 14 dagen voor 3 weken naar Spanje, heb mijn boodschappenlijstje mee ... :-)

wat de restauratie betreft moet ik er nog eens goed over nadenken ...

kleur weet ik nog niet ... en ben nog een beetje aan het twijfelen tussen het origineel blok (waar ik er trouwens 2 van heb ) of een lml of px blok ...

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 1 jaar later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...