Ga naar inhoud
Vespaforum.be

12-14 september 2008: RUN TO THE CASTLE RUN


EriX

Aanbevolen berichten

Dan zal ik deze keer maar eens bij u aanpikken hé want ik moet toch richting Brussel om naar daar te rijden. ;-)

Hopelijk ook met de Lammy als em af is. :-( (hint hint)

Link naar reactie
  • 4 weken later...
Is er een box wedstrijd voorzien of is die gepland om 3 uur 's nachts ?

LOL ;-)

Liever niet zoals vorig weekend!

Probeer het eens uit hé. Val één van hun vrouwen lastig en je hebt je hebt gegarandeerd je wedstrijd, gratis en voor niks.

Link naar reactie

misschien doe ik mij een leren broekske aan, blondeer ik wat haar en sluit ik mij aan bij de Blue Eyes S.C.

neenee, serieus, uiteraard gaan we allen daarheen en hopen we op een vredevolle, doch rijkelijk met bier overgoten sfeer!

Link naar reactie
misschien doe ik mij een leren broekske aan, blondeer ik wat haar en sluit ik mij aan bij de Blue Eyes S.C.

Haha, die horen alleen graag Blue Eyed Soul...euh Lieven...welk haar?

Link naar reactie
Of efkes tegen zijn plaatenspelerke komen dat zijn naaldje verspringt, oei oei oei ik sta niet in voor de gevolgen zenne.

Als er ene tegen mijne platenspeler duwt terwijl er een zeldzame en dure vinyl op ligt kan ik ook ontploffen.

Link naar reactie
Of efkes tegen zijn plaatenspelerke komen dat zijn naaldje verspringt, oei oei oei ik sta niet in voor de gevolgen zenne.

Als er ene tegen mijne platenspeler duwt terwijl er een zeldzame en dure vinyl op ligt kan ik ook ontploffen.

hey mike, ge stond van de maand zelfs vernoemd in de scootering! ook iets van nen emmer die overliep? ;-))

Link naar reactie
Of efkes tegen zijn plaatenspelerke komen dat zijn naaldje verspringt, oei oei oei ik sta niet in voor de gevolgen zenne.

Als er ene tegen mijne platenspeler duwt terwijl er een zeldzame en dure vinyl op ligt kan ik ook ontploffen.

hey mike, ge stond van de maand zelfs vernoemd in de scootering! ook iets van nen emmer die overliep? ;-))

Ge kunt zeggen wat ge wilt maar ik heb wel een trofee gewonnen, sta in scootering en dus bekend, heb iedereen aan het lachen gebracht en dit alleen maar door op het verkeerde moment op de verkeerde plaats een piske te doen..:-)))

Mike.

Link naar reactie
misschien doe ik mij een leren broekske aan, blondeer ik wat haar en sluit ik mij aan bij de Blue Eyes S.C.

Haha, die horen alleen graag Blue Eyed Soul...euh Lieven...welk haar?

Mijn borsthaar

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
profiel invullen. ik ben net aan't trainen veur m'n profiel eraf te krijgen. waarom honderden euros uitgeven aan tuning. ik rij met de week rapper

dat is iets dat ze in engeland ook eens zouden moeten leren... er zijn daar figuren die een TS1 nodig hebben om een LD'tje bij te houden ;)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...