Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Witte pinkers


Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

Even een vraagje: Is het toegelaten om witte pinkers te hebben op een vespa? tis te zeggen pinkers die ook wit oplichten..

De nieuwe px'en hebben witte pinkerglaasjes maar lichten wel oranje op. Ik heb nu witte pinkerglaasje op witte lampjes staan en weet niet zeker of dit legaal is..

Groetjes

Yves

Link naar reactie

Richtingaanwijzers.

§1.

1. De motorfietsen en de bromfietsen mogen zijn voorzien

* hetzij twee richtingsaanwijzers aan de voorzijde en twee aan de achterzijde

* hetzij een richtingsaanwijzer op elke zijkant

2. De knipperfrequentie moet 90 per minuut zijn met een tolerantie van plus minus 30.

3. De kleur van de richtingaanwijzers moet oranje zijn.

Dus OORAANJEE boven ... witte glazekes met oranje lampekes mag, met witte lampjes niet.

Link naar reactie
Richtingaanwijzers.

§1.

1. De motorfietsen en de bromfietsen mogen zijn voorzien

* hetzij twee richtingsaanwijzers aan de voorzijde en twee aan de achterzijde

* hetzij een richtingsaanwijzer op elke zijkant

2. De knipperfrequentie moet 90 per minuut zijn met een tolerantie van plus minus 30.

3. De kleur van de richtingaanwijzers moet oranje zijn.

Dus OORAANJEE boven ... witte glazekes met oranje lampekes mag, met witte lampjes niet.

De motorfietsen en de bromfietsen " mogen" zijn voorzien

Als het is van mogen, dan moet het niet, en als het niet moet, dan doet ge er uw goesting mee, of niet ???

Link naar reactie

Als er origineel geen pinkers opstaan (wat is bij een oldtimer) heb ik me idd ook laten vertellen dat er geen pinkers ophoeven. Zal ze er dan ook NOOIT opzetten. Een hand of een voet uitsteken kan ook wonderen doen, of je kan ze kwijt spelen :D

Link naar reactie
Weet ge ook wat dergelijke lampjes kosten? En waar te krijgen?

groetjes,

Yves

Bij elke vespadealer kan je dit wel vinden. Er staan hier bij de links genoeg voorbeelden van dealers dus bel eens even naar hen dan weet je het ineens...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...