Ga naar inhoud
Vespaforum.be

bagage


Glock

Aanbevolen berichten

Enige tijd geleden was er hier een topic over hoe je bagage kan meenemen op een cut-down, rat bike, watever, zonder een bagagerekje te hoeven kopen. er staat mij iets van bij dat speedracer dit had gelanceerd.

kan diegene die zich geroepen voelt hierop eens antwoorden zodanig dat ik mijnen scooter niet hoef op te zadelen met een rekje, als ik op meeting ga.

Link naar reactie

Je kan ook een waterdichte compressiezak tussen je benen zetten en vastmaken met een rekker onder je zadel of rond je beenschild. Die zijn in verschillende formaten/liters te verkrijgen.

ortliebii2.th.jpg

Hier een voorbeeld van bagage tussen de benen toen ik met Speedracer naar de Mont St Michel reed en we bagage van 2 scooters op 1 moesten overladen vanwege een panne.

imm03131aho6.jpg

imm03131aho6.50d15ae1fd.jpg

Zonder die rode rugzak zou die compressiezak perfect tussen het zadel en het bagagebakje passen. Het zit niet in de weg tijdens het rijden, enkel je voeten staan wat meer naar buiten of achter.

Hier een voorbeeld van zo'n spinnekwebrekker

photo26yb5.jpg

photo26yb5.080579e540.jpg

Link naar reactie

gewoon een beetje creatief zijn met van die hiking spanriemen en eventueel zo'n spinneweb. ook aan uw zadel kunt ge zo veel vastmaken.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...