Ga naar inhoud
Vespaforum.be

onderweg niks vespa gezien


Babcon

Aanbevolen berichten

Gisteren van bij ons, zo binnendoor, een toerke gedaan naar het Zilvermeer(Mol), maar onderweg,

(lichtaart,kasterlee, Retie, Dessel, Witgoor en dan alzo terug)

niks VESPA gezien; niet op de baan of ook niet aan de terrasjes.

Wél veel moto's ; singles en in kleine groepjes. En ook nu en dan eens een

"Dax'ke" links en rechts.

Ik dacht, tiens, waar zitten die mannen van uit de Kempen nu?

Link naar reactie

En was het een zwarte plastieken LX125? :-)

Ben zondag via Leuven-Tienen-Hanuit-Huy nog wat dieper in de Ardennen gereden.

Had hetzelfde voor, gisteren even naar Namen geweest, en één Vespa gezien, en 't was dan nog ne plastieken. Hij zwaaide wel heel enthousiast :-)

Moto's genoeg anders, mijn linkerhand heeft nie veel van 't stuur gezien.

Link naar reactie

Ik heb een Zaterdag voor mijn deur mijn Vespa gekuist. Het was nodig, want er zat nog zand op van aan de Zee een maand geleden...

Er is niemand anders met een Vespa gestopt. Spijtig, want ik geen goesting om te kuisen ;-)

En ik heb ook geen blote tetten gezien ;-(

Link naar reactie

Ik weet ook niet waar ze naartoe gekropen waren deze week. Ik heb bijna 500 Km afgelegd, naar Leuven, Noorderwijk en Antwerpen geweest en maar ene keer ne Vespa tegengekomen (allebei tegelijk onzen duim in de lucht)en gisteren heb ik en dame met een spiksplinternieuwe blauwe GT of GTS over de Waalse Kaai zien rijden (bijna niks gehoord). Verder leek het alsof er geen Vespa's meer bestaan ???

Link naar reactie

Vandaag, op de Congoberg een zeer bevallige "dame" tegen gekomen op een zwarte px. Een uurtje later in Edingen ( waar er buiten mij) niemand met de vespa rijdt iemand op een crèmekleurige vnb? tegengekomen aan de kasteelmuur. Heeft er niemand mij gespot op een rode ss of een veelkleurige gs150? Weer geen chanse, zeker:) Groetjes, nero.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...