Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Lambretta SX200 klaar voor de custom show van volgende zater


Mod66

Aanbevolen berichten

Eindelijk is het zo ver. Lang van gedroomd. No offence tegenover alle Vespa-liefhebbers, maar een SX200 is en blijft voor mij de mooiste scooter. Superblij dat hij klaar is. Begin hier asjeblieft niet een topic over lampen en spiegels. Uiteraard is het opnieuw een Mod-scooter. Motor is Mugello 225.

Iets over de kleurenkeuze. Toen ik ca. 10 jaar oud was keek ik als fervente supporter van François (naamgenoot) Van Der Elst naar de finale van Anderlecht tegen West Ham Utd. Anderlecht haalde toen met 4-2 cijfers haar eerste Europese titel binnen. Swat Van Der Elst speelde op zijn eentje West Ham terug naar huis. West Ham was toen zo onder de indruk van Swat dat hij door de Engelsen van Anderlecht gekocht werd. Vanaf dan werd ik ook supporter van West Ham Utd. In 1976 werd de finale nog uitgezonden in zwart-wit.

Maar toen ik iets later François in de truitjes van West Ham zag, was ik helemaal weg van die kleurencombinatie. Zo'n diepe betekenis hebben die kleuren van die scooter voor me. Ik heb er nooit aan getwijfeld dat ik die kleuren wou als ik ooit een SX zou renoveren. Ik wou dat ik er eens tot bij Swat Van Der Elst mee kon rijden. Zou die nog zijn café hebben??

Met enorme dank voor alles aan Sam DC (www.lambrettafinder.com) en Tim voor de hulp, Danny voor het sublieme spuitwerk (www.scootermarket.be) en Bruno (via Sam) voor de zadels.

cimg1979kr6.jpg

cimg1984lg6.jpg

cimg1985zn0.jpg

cimg1986of9.jpg

cimg1993tb9.jpg

It's mod or nothing...

cimg1991kq6.jpg

Klaar voor de eerste rit... Tot zaterdag in Antwerpen.

Link naar reactie

Nu ge het zelf zegt van die spiegels en die lampen Frans ... Hahahahahahaha !!

Echt graaf !!

Met een 225, pas goed op voor snelheidsboetes !

IPV al die go-carts en fietsen, zo'n te gekke scooters verhuren aan zee, da's nog eens een gat in de markt ! Ik zou alleszins veel liever naar zee gaan.

Misschien tot zaterdag !

Bart

Link naar reactie

Heb de eer gehad hem vandaag in live te zien.

Ik moet zeggen dat hij er in het echt nog beter uitziet.

Gewoonweg top scooter.

Op en top een prachtige mod scooter.

Tot zaterdag Frans en nogmaals proficiat !

Grtz

Pewe

Link naar reactie

sehr schön!! en al getest hoe rap die rijdt met die 225?

we gaan zeker eens een lambrettarit moeten organiseren nu ;)

veel succes ermee, je hebt er lang genoeg op mogen wachten

nu nog mooi weer, zodat het seizoen kan beginnen

eentje om te koesteren!!

Link naar reactie

Kortom GREATTTTTTTTTTTTTT

proficiat!!!!

Link naar reactie

super!!

schitterend gewoon!!

Had hem ook al op Sam zijn site (lambrettafinder) gezien...nu weet ik wie de eigenaar is se ;)

Kan ni wachten tot zaterdag om IRL te zien!

Tot dan!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...