belfastjohn Geplaatst: 16 maart 2008 Delen Geplaatst: 16 maart 2008 172cc, looks like a nice kit. Link naar reactie
fajes Geplaatst: 16 maart 2008 Delen Geplaatst: 16 maart 2008 do you know anything bout the price too john? Link naar reactie
belfastjohn Geplaatst: 16 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2008 no, just that its in production. Link naar reactie
josse Geplaatst: 16 maart 2008 Delen Geplaatst: 16 maart 2008 is this legal ;-) ooo I miss René Link naar reactie
uwannaknowy Geplaatst: 17 maart 2008 Delen Geplaatst: 17 maart 2008 Eindelijk word er tenminste nog is iets waardig op de markt gesmeten, deze kan gemakkelijk worden omgebouwd met reedvalve! zie tweede foto, de koelvinnen ontbreken opvallend, of de kit komt nog uit met reedvalve standaard? Ben benieuwd naar de prijs en verdere ontwikkeling Grtz U-Y Link naar reactie
Marnix_Vespito Geplaatst: 17 maart 2008 Delen Geplaatst: 17 maart 2008 Er komt ook een direct induction versie van. Op SIP heb ik 450 euro gehoord. K ga eens naar quattrini zelf mailen voor zijn prijs te weten, dat scheelde ook een 200 euro met sip voor de M1L Greetz Link naar reactie
fastpx Geplaatst: 17 maart 2008 Delen Geplaatst: 17 maart 2008 Da ga pijn doen... . Link naar reactie
belfastjohn Geplaatst: 17 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2008 from what i can gather frank, there will be a direct induction version aswell as rotary. Those transfers are huge, its going to turn the px125 into a tuned T5 type engine. Link naar reactie
EriX Geplaatst: 17 maart 2008 Delen Geplaatst: 17 maart 2008 Aha, dit kan een mooi projectje worden in de nabije toekomst voor mijn 125cc motorblok. ;-) Link naar reactie
Ar Geplaatst: 2 april 2008 Delen Geplaatst: 2 april 2008 http://www.vespa-servizio.com/m1r-m1-er ... ini-vespa/ Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.