Ga naar inhoud
Vespaforum.be

de goudzoekers in scooterwereld...


fajes

Aanbevolen berichten

Hemel, mijn tourist bestaat niet !

Als er iemand 6500 euro wil uitgeven aan een Heinkel Tourist: u mag de mijnen gerust komen halen. Ik geef zelfs graag nog 1000 euro korting en ge krijgt er nog 2 bakken bier bij. Voorts is hij schoner dan dienen op het fotootje. Let wel, beste vespa fanaten, een Tourist rijdt comfortabel en stabiel.

Link naar reactie

Ik stond 5 jaar geleden bij een prachtige Vespa Vnb(?) 125cc. Die kostte toen 1050€

omdat ik toen pas mijn huis gekocht had heb ik hem niet gekocht. Sedert maart ben ik dan op zoek gegaan naar een Vespa en ik viel achterover van die prijzen, maal 3 en zelfs x 4. Heb veel spijt dat ik toen geen gekocht heb, maarja. Omdat ik 0,0 van techniek ken en geen 3000€ wil betalen om constant in panne te staan, heb ik besloten om vandaag een LML te gaan kopen. Waarschijnlijk koop ik mij nog eens een wrak van een Vespa om die zelf op te maken en zo de techniek onder de knie te krijgen.

Link naar reactie
  • 5 weken later...

Hier nog zo ene: http://www.kapaza.be/Motoren/Vespa/1050 ... 150cc.html

Hij komt hem hier eerst op het forum posten, we reageren erop met de vraag of diene px van goud is, en plots is de link van kapazaa foetsie.

Ik zet de link er terug op, en plots heb ik "hele lieve" mail.

Terwijl ik terug aant reageren ben is de topic plots weg :-)

Voila se, wie geld teveel heeft kan hem hier nogaltijd bij de goudzoekers vinden, want hier hoort hij thuis.

Hij (Rocco) in zijn gat gebeten.. awel, IK OOK!

Link naar reactie

die waren van het begin af al duur hé. 4000 in de winkel. nu heeft die mens geld geroken neem ik aan. bij blommaert bij ons staat er ook zo een maar die doen ze niet weg.

De advertentie zegt dat hij nog niet ingeschreven is ... dat lukt nu toch niet meer dacht ik aangezien we na 1/1/2008 zijn ? Ook schone verkoper in dat geval ...

Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Nog eentje.

Staan ook te koop bij Europebikes in hasselt. Dacht voor 4500 euro. Moet wel zeggen dat ze er goed uitzien en geeft 1 jaar garantie.

Heb wel niet echt kunnen zien of dit nu curry is.

Had gevraagd of dit europese waren, hij zei van niet omdat chassisnr begint met V. Toen ik zei dat ook europese naar ginds zijn uitgevoerd was hij iets minder vriendelijk.

http://www.autozone.be/auto_j2ee/moto/p ... cale=nl_BE

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...