Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Project - Vespa Primavera ET3 1977


Dakke

Aanbevolen berichten

Mooie sportieve primavera,ziet er knap uit!

Hopelijk is hij tegen de Raduno Classico klaar,dan rijden er toch al twee mooie primi's mee.Ik vertrek vanuit Lier,eventueel dat we met een delegatie van Lier en omstreken kunnen afspreken om naar Ekeren te rijden ?

Grtz,Kalle.

Link naar reactie

En jawel, na gisteren een pech dag gehad te hebben (zie techniek), vandaag het tegenovergestelde, nieuwe spulletjes gaan halen en alles terug gemonteerd. Ook ben ik mijn nummerplaat gaan halen op de DIV.

Schakelprobleem was dus te wijten een de kabels die verkeerd zaten. Hij rijdt nu als een zonnetje en is klaar voor Raduno Classico zaterdag. Morgen maak ik nog een goede testrit voor te zien of alles wel 100% ok is en ga ik nog een mooi helmpje halen want mijn helm van vroeger (16 jaar) ziet er niet uit en is wat te klein...

En voor de verandering nog wat foto's :-)

miniimg2996fj7.jpg

miniimg2997cx2.jpg

miniimg2998bh8.jpg

Groeten, Koen

ps: ET3 Plaatje moet ik nog aanschaffen en er komt een nieuw zadel op.

Link naar reactie
Superknappe Vespa!!! (ga je dezelfde kleur nemen voor de zadel zoals hij nu is of een "specialleke"?)

Het wordt een gewoon zwart met een "biezeke"

Ik kan geen mono zadel nemen want ik zit acheraan op het duo zadel wegens mijn lengte (2 meter :-p) en ik vind een duo mooier staan.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Heb onlangs in Italië een gelijkaardig kleurtje gezien. In het echt was hij iets donkerder dan op foto.

Proficiat, echt vree schoon gedaan.

http://photos-h.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v331/29/125/709901823/n709901823_937623_5561.jpg

en gij hebt blijkbaar dat ET3 plakkaatje eraf gepikt voor den Dakke!! ;-)

Link naar reactie

Uitlaat heb ik gekocht van iemand die ermee stopte, samen met de veren en nog wat andere kleine spullen.

Het is een Tecnigas, Frank (van scootermarket) zei dat het vrij dure uitlaatjes waren, maar ik heb er geen idee van hoeveel ze nieuw kosten. Dacht wel chroom banaan uitlaten op SIP gezien te hebben hoor...

Link naar reactie

Hier zijn we weer!

Een paar dagen geleden heb ik mijn blokje er nog eens onderuit gehad, er lekte wat carterolie. Normaal was het voorzien in de winter om er een DR 133cc op te zetten ipv de origenele waar ik nu mee gereden heb. Maar met dat het blokje eronderuit was heb ik de knoop doorgehakt en ineens maar een DR gaan halen. Vandaag gemonteerd, blokje er terug onder, kabels aangesloten,... Morgen nog wat verder doen en dan kunnen we roderen he :-)

Groeten, Koen

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...