Ga naar inhoud
Vespaforum.be

iemand ervaring met MOTIP "engine paint" ?


jeansprint

Aanbevolen berichten

hallo, dat wil lukken fajes, ik denk dat we het over hetzelfde motorblokje hebben, motip beweerd het volgende:

"Lak voor het behandelen van motorblokken. De lak is krasvast en stootvast en bestand

tegen benzine, chemicaliën en weersinvloeden. De lak is elastisch en bestand tegen temperatuurwisselingen. De lak heeft een goede corrosiewering, een duurzame glans

en vermindert de vuilaanhechting.

MoTip Tuning Line Engine Paint is verkrijgbaar in vijf kleuren."

na demontage van het blokje, zag het er zo uit:

vespat5cutdown010yt3.jpg

Shot with DC-6900 at 2007-12-16

heb het blokje gewassen met benzine en de verf kwam er vrij vlotjes af, dus echt bestand tegen benzine was de verf niet, ben je zeker dat je motip "engine paint" hebt gebruikt? of was het een "gewone" spuitbus van motip? anders moet ik voor een andere oplossing zoeken, want ik zou het blokje graag terug zwart verven zoals het was, lekker sportief!

nog steeds alle tips welkom! jeansprint

Link naar reactie

Hey Jean, als ik me niet vergis moet je de motorblok "bakken" na het spuiten. Dat was ook zo met den uitlaatverf. Dan werkt het wel. Ik heb een deel van mijn motorblok in het grijs gespoten maar hij gaat ook lichtjes af.En hij is nig niet warm geweest.Die spoelpoorten zijn inderdaad mooi.

Link naar reactie

Als je hem zwart wil , kan je zwarte piet gebruiken

Dit is geen mop , is hittebestendig (net zoals je rooie miene hebt voor garagevloeren)

Weet niet of je het in spuitbussen kan krygen , maar kennis heeft dit op de uitlaten van zyn motorfiets gedaan en dat houdt enorm goed

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...