Ga naar inhoud
Vespaforum.be

kan ee vespacar een brommerkenteken krijgen?


Aanbevolen berichten

ik heb sinds kort een vespacar uit 2001( het is een ape TM)gekocht en hij is nu nog langzaamverkeer,maar wil het veranderen in een brommer.dus met een brommer kenteken, dit omdat hij volgens mij nu niet te verzekeren is(voor een particulier dan) is dat mogelijk?hij is inmiddels wel begrenst op 45 km/h.

ik hoor het graag .ik wil zo graag gauw er de weg mee op !

Link naar reactie

Ben je al eens gaan navragen bij een verzekeringsagent wat de mogelijkheden zijn (in Nederland). Volgens mij vallen de ape's onder hetzelfde regime als die kleine wagentjes waar men nog een rijbewijs nog een nummerplaat voor hoeft aan te vragen (in Belgie). Ik denk ook dat je op een nederlands forum heel wat meer correcte informatie gaat vinden of bekomen. Groetjes, nero.

Link naar reactie

Kijk eens op het www.amsterdamvespaclub.com of www.dutchscooterforum.nl Twee goede Hollandse vespaforums, post je vraag daar nog een keer. In Belgie geldt het brommerkenteken geloof ik niet, dus lastig om dan zulke vragen te beantwoorden.

Succes.

P.S.

Je zit hier in de vraag en aanbod sectie van het forum, dus niet de plek om vragen te stellen. Daar zijn andere secties voor. Om het overzicht enigzins te bewaren. Slechts een tip... (geldt ook voor de andere fora).

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...