Ga naar inhoud
Vespaforum.be

StuBru Music For Live 19-24 december 2007 in Leuven


fooraapje

Aanbevolen berichten

Ik wil zondag wel gaan, maar als er maar een paar zijn, zie ik dat persoonlijk niet zitten om van Gent naar Leuven te rijden!

Ik hoop nog altijd op een grote opkomst, maar vrees er een beetje voor!

Dus aan al degene die gaan, laat hier iets weten. Dan weten we allemaal mee hoeveel we daar ongeveer gaan zijn!

Zou zeggen,zondag rond 13u. Maar weet iemand op welke plaats we zouden kunnen afspreken om samen naar het glazen huis te rijden?

Grtz Michel

Link naar reactie

Hallo,

ik kom met enkele Vespaijsberen samen aan de Vaartkom te Leuven,

op 23 december rond 10.15uur(als het niet regent!)

ten laatste om 10.30uur vertrekken wij naar Haasrode(Hein Gericke)

daar ontmoeten we nog enkele van onze leden

tot ziens, groeten Luc (SC.Primavera)

ziens, groeten Luc

Motorrijder steunt Music for Life

Terwijl U deze zin leest sterft ergens ter wereld een kind wegens gebrek aan drinkbaar water. En elke vijftien seconden later nog een ander kind. Cijfers die ons meer doen duizelen dan de technische fiche van eender welke motorfiets.

Cijfers waaraan ook Studio Brussel iets wil veranderen met z’n tweede editie van Music for Life. Tussen 19 en 24 December kruipen drie StuBru-presentatoren zes dagen lang in een glazen huis, van waaruit ze non-stop radio maken voor het goede doel en Vlaanderen oproepen om met allerlei acties geld in te zamelen.

Motorrijder zet maar al te graag z’n schouders onder dit schitterende evenement.

Maar daarvoor hebben we op onze beurt uw hulp nodig.

Op zondag 23 december organiseert Motorrijder een motorrit langsheen het glazen huis in Leuven, waar de StuBru-presentatoren hun ding doen, en een aantal waterwegen in de omgeving. Die rit zal aangeboden worden op roadbook of GPS tracklog, waarvoor we €5 euro vragen die richting Music for Life gaan.

Daarbij roepen we iedereen op om voor 11u aanwezig te zijn op het punt van vertrek, de Hein Gericke shop in Haasrode (Ambachtenlaan 58 in Haasrode/Heverlee). Immers, om 11u stipt vertrekken we in groep vanaf de Hein Gericke shop richting het glazen huis aan het Martelarenplein in Leuven. Vanaf daar start de eigenlijke route, die iedereen op eigen tempo kan afwerken. Gezien het winterse tijdstip hebben we de rit beperkt tot zo’n 75km.

Bij vertrek en aankomst zullen ook warme dranken, soep en andere versnaperingen aangeboden worden, waarvan de opbrengst opnieuw richting Music for Life gaat.

En wie ter plaatse een jaarabonnement op Motorrijder neemt (45 euro) én cash betaalt, ziet meteen 5 euro in de urne verdwijnen voor Music for Life.

Daarbij heeft ook de Kerstman z’n komst bevestigd, en hij belooft een attentie voor elkeen.

Verder zullen we ook allerhande hebbedingetjes veilen, van gloednieuwe Playstation race-games tot foto’s gesigneerd door Valentino Rossi en Casey Stoner zelve. Ideaal voor wie een gepast kerstcadeau vergat te kopen…

En daarnaast zal U ook kunnen deelnemen aan een initiatie in de edele kunst van het trial rijden onder het waakzame oog van een professionele instructeur, opnieuw voor de som van €5, uiteraard opnieuw voor Music for Life.

Hierbij roepen we dus elke motorrijder of club op om in groten getale naar Haasrode af te zakken. Bedenk dat U voor de schamele bijdrage van €5 misschien wel het leven van een kind redt. Enkel door motor te rijden…

Motorrijder en Studio Brussel danken U alvast hartelijk en hopen U op 23 december te zien in Haasrode.

www.motorrijder.be

www.stubru.be

Link naar reactie

Bedoelde gij oude god, station van mortsel Quick ? Bij mij zal't afhangen van het feit of ik zaterdag nog in den Eko geraak om mij een serieuze frak en handschoenen aan te schaffen want ben deze morgen bijna van mijn vespa gevrozen, met mijn huidige outfit haal ik leuven niet.

Link naar reactie

Een schoon initiatief van die motorijders, maar zouden we niet beter de vespa's appart houden???

Ik vind een groepke Vespa's toch specialer en opvallender dan motorijders :-) En ik vrees dat enkele kleine vespa'kes niet echt gaan opvallen tussen een bende grote moto's :'(( Tis toch da bedoeling dat ze ons zien e :-)))

Ook vinden wij het uur van afspraak een ietsiepietsie vroeg aangezien wij vanuit gent komen, en toch een tijdje onderweg zijn voor we Leuven bereiken.

Wij hadden gedacht van rond 13u af te spreken ergens in Leuven, zodat we samen tot aan het glazen huis kunnen rijden.

Groetjes

Kathy

Link naar reactie
zondag om 10 u aan den oude god dan vertrekken we van daar naar leuven

Veel te vroeg voor mij en zeker op een zondag!

Ik zal morgen bij de AWW of PIDPA wel een waterkaraf gaan kopen om op die manier toch mee te helpen aan deze actie... ;-)

Link naar reactie

Als het droog is ga ik , en vertrek vanop het plein waar den terminus is. de enigste reden dat ik zo vroeg wil vertrekken is omdat ge dan regelmatig kunt stoppen om iets warm te drinken.Als er nu niet meer dan vijf man mee gaat twijfel ik ook over om te rijden.

Link naar reactie

Aangezien er bijna geen reacties komen van mensen die WEL meegaan, overwegen we om de rit dan maar af te blazen :'(

Jammer, want we hadden er echt wel eens willen bijzijn, om zo onze bijdrage voor het goede doel live te deponeren. Maar om zo'n lange rit op ons 1tje tedoen, dat zien we ook niet echt zitten :-s

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...