Ga naar inhoud
Vespaforum.be

StuBru Music For Live 19-24 december 2007 in Leuven


fooraapje

Aanbevolen berichten

Zou het niet mooi zijn moesten alle vespisten in het land een datum afspreken om tussen 19-24 december 2007 om naar het "glazen huis" van Studio Brussel te rijden in Leuven!?

We kunnen misschien ergens afspreken in Leuven om daar geld in te zamelen voor hun actie(watersnood in de wereld) en dan allemaal samen naar het Glazen Huis te rijden dat vlak voor het station staat.

We zouden dan wel iemand moeten aanduiden die het geld en evt een klein woordje uitleg heeft aan de 3 presentatoren: Peter Van de Veire, Tomas De Soete en Siska Schoeters.

En die 3 zijn echt wel "VETGEIL"

Hier vind je alles over " music for live"

http://www.stubru.be/musicforlife

Link naar reactie

kzal mij nog om fuck-me botjes moete gaan tegen dan.. ook al vrees ik da k ni vetgeil ga zijn, maarvetkou!! hahaha Maar voor t goede doel moete we da over hebben e!! ;-)

Link naar reactie

zijn er mensen die vanuit hasselt gaan? ik ga mee! wel af en toe een pitstopke om wa op te warmen he! via diest-aarschot kunde opt gemakske 70 bollen. Vorig jaar heb ik m'n bijdrage overgeschreven. Dit jaar wil ik ze zelf wel eens in de bus gaan steken. Lijkt me wel lollig om eens een vespamotor/klaxonconcertje te geven voor de camera's van het glazen huis.

Cheers, toots

Link naar reactie

Aha... missch tuf ik vanuit Antwerpen ook wel naar leuven als de feestplanning het toelaat, al heb ik voorlopig nog de slechte eigenschap van te beginnen stressen als ik met mijn Vespa tussen veel volk sta en andere betere chauffeurs en dan loopt het wel eens mis :-) (stilvallen, schokken, da ding ni op zijn poot krijgen,...)

Link naar reactie

@Henie

Nie stressen, mijn foorteefje heeft daar soms ook last van.

Maar op het einde van zo'n leuke rit voelt ze zich super.

Missch kunnen we ergens samen afspreken in Antwerpen, want wij moeten langs daar passeren om zo via Mechelen naar Leuven te tuffen.

Grtz Michel

Link naar reactie
Langs sint-niklaas->willebroek->mechelen is inderdaat korter, we kunnen ook ergens in mechelen afspreken met die die van antwerpen komen en dan samen naar leuven.

met de halloween rit heb ik de schelde een beetje gevolgd. zie bijlage in google earth.

http://www.goingfout.com/temp/Lier-Mechelen-Gent.kmz

Een redelijk mooie weg, soms langs zeer landelijke weggetjes. (soms ook provinciale weg).

Gegroet Gerd

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...