Ga naar inhoud
Vespaforum.be

VESPA LX snor omtoveren in een VESPA S snor


BURGAA

Aanbevolen berichten

Kan ik mijn Px ook omtoveren tot een Harley?

Wel als ge luidsprekers plaatst en een cd afspeelt met Harley-geluid... ..én op Harley-geluid zijn geen auteursrechten dus geen Sabam betalen...;-)

Link naar reactie
En dat allemaal omdat hij geen helm wil dragen. Tjah...

Tot nader order is voor mij de juffrouw misschien wel een alien met een platte kop waar geen helm op past. Met ingevuld profiel kunnen we misschien wat to-the-point hulp bieden en mee op zoek gaan naar een omgedraaide bedpan met velcro riempje die wel past. En, haar ook meteen verwijzen naar een plek waar Bwurps een beetje nederlands kan leren lezen en vooral schrijven. Misschien wil ze wel gewoon even naar huis bellen...

Maar ja, je weet het niet, hé...

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Euhm???? Ben ik de enige die weet dat je in België ook een 50cc klasse hebt waar je maar 25km/u mee mag rijden? Je hebt dat hier ook wel maar niet in scooters maar wel bvb. een Peugeot Fox, Wallaroo (opvolger camino) etc... Dat zijn die brommerkes met een geel plastic plakaatje vanachter onder het licht waar je mee mag rijden zonder enig rijbewijs. Je mocht hier dan ook zonder helm rijden maar dat is ondertussen ook verplicht geworden.

Maar om een Vespa S 50cc te gaan detunen zodat die nog maar 25 km/u gaat daar heb ik hier nog nooit van gehoord, bij geen enkele vespa. Is dat mogelijk is hier de vraag en terecht want waarom niet?

Ik heb zelf vroeger ook rondellen uit uitlaten gehaald (zo noemde we dat ding toch toen) zodat die brommerkes ineens een stuk sneller vooruit gingen. Is het omgedraaide dan ook niet mogelijk of is dat schadelijk voor de motor.

Voila op een andere manier gezegd (op zijn Belgisch) maar het komt op hetzelfde neer denk ik.

Link naar reactie

Meestal, Tom, is dat profiel niet zo'n probleem en wordt dat even vriendelijk gevraagd. Maar in dit geval gaat het meer om de manier waarop hij binnenkomt, een vraag stelt, en meteen de vriendelijke beantwoorder uitmaakt omdat die volgens hem niet kan lezen. DAT IS GEEN MANIER! En als je dan nu zijn laatste posts bekijkt, dat heb ik hier als eerste 5 posts nog nooit van iemand gezien (en er zijn er al wel een paar met bravoure binnengekomen)!!! Wat mij betreft, en dit heb ik nog NOOIT eerder voorgesteld, zwijgen we dit sujet vanaf nu gewoon dood. Dit is tuig van de richel!!! Alleen maar in de hoop dat ie verdwijnt! Dit is erg!!!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie
Wat een gezaag ook altijd over dat profiel!

Een fatsoenlijk antwoord geven, zelfs op een onnozele vraag, is er precies teveel aan, dacht dat het een iets wat volwassener forum was hier, blijkbaar heb ik me vergist ...

pfff weer zo ne moraalridder die vind dat iedereen zaagt behalve dhr "volwassen" lul de droogneuker himself...

btw ik vind het niet meer dan normaal dat als je ergens nieuw bent dat je jezelf even voorsteld en een profiel is daar een goed middel voor ! Trouwens je moet eens opzoeken hoeveel % van de forumbezoekers volgens de poll dit graag ingevuld zien...

Link naar reactie
Wat een gezaag ook altijd over dat profiel!

Een fatsoenlijk antwoord geven, zelfs op een onnozele vraag, is er precies teveel aan, dacht dat het een iets wat volwassener forum was hier, blijkbaar heb ik me vergist ...

pfff weer zo ne moraalridder die vind dat iedereen zaagt behalve dhr "volwassen" lul de droogneuker himself...

btw ik vind het niet meer dan normaal dat als je ergens nieuw bent dat je jezelf even voorsteld en een profiel is daar een goed middel voor ! Trouwens je moet eens opzoeken hoeveel % van de forumbezoekers volgens de poll dit graag ingevuld zien...

Vriendelijkheid is ook niet uw sterkste kant ...

Zorg dan dat bij het aanmelden op het forum het invullen van het profiel een verplichting is, en geen optie, dan is iedreen content ...

grtz

Link naar reactie
hebbe jullie ook een leven naast dit forrum?

jawel hoor,

als geëngageerd leerkracht in een beroepsafdeling grafische vormgeving en uit hoofde van mijn job en vooral vol goede bedoelingen wil ik graag wijzen op uw volledig fout gespelde interventie.

Eigenlijk hoort er te staan: Hebben jullie ook een leven naast dit forum.

graag gedaan hoor!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...