Ga naar inhoud
Vespaforum.be

VESPA LX snor omtoveren in een VESPA S snor


BURGAA

Aanbevolen berichten

Ik vraag me af of dat mogelijk is

want ik krijg namelijk te horen dat de vespa s niet in een snort uitvoering word uitgebracht en mijn vespa lx zit een diepe deuk in en moet zowieso gerepareerd worden

sinds ik de S heb gezien slaap ik niet meer kan niet wachten tot ik em heb

Link naar reactie

kom op nou man lees je niet ik slaap niet lees eerst wat er staat

ik moet moet moet de S in snor hebben die bestaat niet komt niet uit

wat heb ik dan aan 125 uitvoering

winkel andiamo zegt we willen em wel omtoveren maar vragen er 4000 voor ze zijn gek

volgens mij kan je de lx niet omtoveren in S

is het mogelijk kan t goedkoper?

Link naar reactie
kom op nou man lees je niet ik slaap niet lees eerst wat er staat

Gast,

Dit komt uit de persbrief van Piaggio.

Denk je nu echt dat je het beter weet?!

"The Vespa S offers a choice of two classical engines sizes: 50 and 125 cc. These legendary engine sizes have written the history of Vespa. The light and sporty 50 cc two stroke engine is perfect for younger riders and ideal for daily use around town. The 125 is equipped with a modern, ecological four stroke power plant, characterised by excellent performance, low running costs and full compliance with the strict Euro 3 emission control standards."

Tenzij je een "kloot wilt laten aftrekken" bij uwe fantastische Vespa dealer...

4000 € !? Wie ben je eigelijk hier voor de zot aan't houden?

In Italië : 50cc : 2500€

125cc : 3200€

Ik "kezenland" zal dit natuurlijk duurder zijn.

http://www.it.vespa.com/it_IT/voglio_vespa/personalizza_vespa/configurator_step2.aspx?id=123

Link naar reactie

@LX125: volgens de ongeschreven regels van 't forum en met de woorden die René ons heeft gegeven is die kip tot nader order een juffrouw! ;-)

Maar, ik begrijp dat in deze situatie "gast" een stuk krachtdadiger klinkt nadat die juffrouw zo reageert!

@burps: gast, eerst profiel invullen en dan vriendelijk zijn als ge vragen stelt! Nie te arrogant zijn als je hulp inroept!

Link naar reactie

Hehe,

Sommige berichten moest ik meerdere keren lezen voordat ik het uberhaupt begreep :)

Maar in Nederland heb je dus tot 50cc twee verschillende versies. Eén tot 25km/u waarbij je zonder helm mag rijden (logisch want je komt nauwelijks vooruit) en één tot 45km/u. Beide zijn gewoon 49,9cc maar electronisch dan wel mechanisch begrenst.

Alles boven de 50cc valt in klasse A waar je dus een rijbewijs voor moet hebben.

Andiamo is een winkel in Amsterdam en die vragen waarschijnlijk 4000,- voor de ombouw omdat ze te maken zullen hebben met de aanvraag van een nieuwe typegoedkeuring.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...